26-29 вересня у Нью-Йорку проходив Тиждень реклами (Advertising week). В цій статті зібрано описи найцікавіших виступів за 4 дні Тижня реклами. Рекомендуємо виписати ці 16 тенденцій, адже вони вам пригодяться в наступному році.

День 1

Гендерна рівність в рекламі. Ця тема набрала популярності в зв’язку із рекламною кампанією першого в історії Сполучених Штатів кандидата в президенти Хіларі Клінтон. Статистика показала, що тільки 40% жінок асоціює себе з рекламними образами, які вони бачать по телебаченню і в пресі. Це означає, що 60% рекламних бюджетів просто не попадають в цільову аудиторію. Хоча саме жінки приймають 80% рішень про покупки. Громадські активісти в США хочуть докорінно змінити дану статистику до 2020 року (в цей рік виповниться 100 років, відколи жінка отримала право голосувати на виборах).

Дослідження від The Advertising Research Foundation. Були проаналізовані 5000 кампаній із загальним світовим бюджетом 375 млрд. доларів. Зараз рекламодавців уже менше цікавить статистика проведеної кампанії, так як це уже «застарілі» дані, а більше заворожує прогнозування поведінки клієнта. На основі цих даних, завдання агентства вже не просто створювати красиву картинку, а формувати поведінку цільової аудиторії. Іншими словами, компанія-рекламодавець використовує всі канали для створення «свого клієнта», а не загравання з широкою аудиторією в надії на те, що хтось купить їх товар.

Мобільність – це не опція, а імператив. Прогноз Cisco – до 2020 року 75% контенту в соцмедіа буде займати ВІДЕО. І креатив в рекламному відео тільки набирає обертів. Це вже не просто рекламні ролики, а супер технологічні відео і 3D ефекти. Зараз важливо вміло оцінювати і аналізувати всю систему комунікацій з клієнтом від простого рекламного макету в пресі до розваг в соціальних мережах. Гості даної сесії топ-менеджери Pepsico і JPMorgan Chase чекають від «агентств майбутнього» більше креативу, а не просто системного підходу випускника бізнес школи з дипломом МВА по маркетингу. Також маркетинг-директорами піднімалося питання про масу даних, якими зараз управляють корпорації. На прикладі відео-бордів в Нью-Йорку хотілося б відзначити, що зараз вже не продають борд як носій постера. Це комунікаційна стратегія з конкретним рівнем віддачі. Раніше неодноразово запускалися рекламні кампанії з інтерактивним спілкуванням  з аудиторією. Людина, що дивиться на звернення з борда, реагує в своєму Twitter акаунті. Це відстежує бренд і замикає ланцюг спілкування з аудиторією. Кілька років тому, наприклад всі бренди були стурбовані темою «хештег стратегії» і створювали свої хештег бренди. Тепер голова вже болить про те, що робити з VR(віртуальною реальністю) – як цю технологію змусити служити рекламним агентствам і клієнтам.

День 2

Маркетингові стратегії в готельному бізнесі для покоління Y. У представників даного покоління (1981 – 2000 рр.) важко сформувати лояльність до бренду готелю. Звичайно, вони часто подорожують і постійно живуть онлайн, але ключ до їх серця підібрати не просто. Найголовніше – всі програми лояльності повинні бути ідеально простими. Даний клієнт не повинен розбиратися в деталях. У нього 10 секунд онлайн, щоб прийняти рішення. І тут треба діяти блискавично та емоційно. Наприклад, таким клієнтам завжди потрібен безкоштовний вайфай, гнучкість в зміні бронювання і раннього поселення/виселення. Це вже must have для покоління міленіалів. І не дай Бог їм не сподобається, адже у них «великі» соціальні мережі і один пост в Facebook знищить будь-який бюджет на побудову програми лояльності. Головним конкурентом для готелю зараз інколи стає не стільки готель-конкурент, скільки нова мода «громадського користування» – онлайн сервіси по винайму нерухомості. Залучення міленіалів – це вже не монолог і не діалог… Це нова реальність. Більше того, це покоління вже обзавелося сім’єю і дітьми, і тут відкривається новий горизонт для розвитку готельного бізнесу.

Відкинути термін CRM(customer relationship management)  і впровадити CRL – customer relationship leadership. Така ідея прозвучала від Сета Годіна. «Ми завантажені брендами по горло. Роздрібна торгівля оточує і перевантажує нас. Наприклад, поряд з йога-студією на Тайм Сквер, знаходиться 8 магазинів з продажу спортивних штанів для йоги.» – заявив він. Сет Годін як завжди розважав глядачів гарними картинками і провокаційними заявами. Головна мета: підштовхнути всіх до колективної комунікації, яка приведе нас до якісних результатів в маркетингу. Об’єднуємо людей ідеєю і потім цій групі однодумців безмежно продаємо товари і послуги (яскравий приклад Apple).

Рекламне агентство майбутнього. Експерти припускають, що в недалекому майбутньому відбудеться якась «уберізація» агентств. Тобто, левова частина робіт буде припадати на аутсорсинг. Головним завданням агентства, як і в самому Uber, буде відповідати за результат, контролювати процеси і надавати бездоганний сервіс.

«Третій екран» – це роздрібний магазин. Третій по важливості екран після телевізора і монітору. Панель провела Пем Кауфман – маркетинг-директор дитячого телеканалу Nickelodeon. Роздрібні продажі мерчандайзингу для будь-якого дитячого каналу – це мега канал грошових надходжень. У сучасних сім’ях все крутиться навколо дітей: куди поїхати відпочивати? Яку купити машину? В який магазин ми їдемо? – всюди потрібно знати, а чи підійде це дітям. І  Nickelodeon тут якраз на коні, адже дитина це їхня цільова аудиторія, через яку батьки можуть продати ВСЕ. Ось чому цей дитячий канал пішов в роздріб.

Засновники бізнесу перед мікрофоном. Девід  Дрога розказав, як він іде проти загальної системи і творить креатив не як усі. Багато агентств, на його думку тільки ЗАДОВІЛЬНЯЮТЬ ринок клієнтів, не створюючи при цьому шедеврів. Відповідаючи на питання «чи є ще на ринку місце для нових креативних агентств?» – Девід стверджує, що однозначно ТАК. Головне це хороші партнери і вузька спеціалізація. Співзасновник Pinterest бачить майбутнє своєї компанії в ще більш глибокій персоналізації контенту, адже саме за цим і заходить користувач в Pinterest – за СВОЇМ контентом. Pinterest, насправді, ввібрав в себе краще від Google і Facebook. Основна складність, яку відзначає Бен Сільберман, це допомогти знайти персональні інтереси для того користувача, який не знає, що він хоче. Pinterest досягнули успіху з’єднавши дві сторони: людей, які шукають інформацію згідно своїх захоплень і рекламодавців які готові, в рамках цих захоплень, пропонувати свій товар або послугу. І правду кажучи, так повинен працювати весь рекламний ринок – дізнаватися, що хоче клієнт і продавати йому саме ЦЕ.

День 3

Ідентифікація місцезнаходження. Чим локальніше ми таргетуємо рекламу, тим більше повернення на інвестиції ми отримуємо. Не треба захоплювати загальнонаціональних масштабів, коли в вашому районі є потрібна вам аудиторія. Якщо людина користується Uber, чекіниться в солідних ресторанах і концертних майданчиках, то це ВЖЕ платоспроможний клієнт. Беріть і працюйте з ним! Головне, щоб користувачі не вимикали геолокацію на своїх смартфонах. А ось для цього їх потрібно стимулювати бонусами і всякими вигодами. Тут працює тільки схема win-win і ніякого спаму. Таргетування за географічною ознакою надзвичайно важливо як для маленької кав’ярні на розі, так і мережевого автосалону. Ваш клієнт той, що поруч!

Покоління Z (2000 р. – до тепер). За віковим обмеженням вони поки що не мають кредитних карточок, тому їх активність в онлайн-шопінгу вкрай низька. Але це лише справа часу. Рекламним агентствам доводиться працювати з цією аудиторією іншими, не діджитал методами: івенти, семплінг, спонсорство. Соціальні медіа ніхто не відміняв і в даному випадку, головне тримати руку на пульсі тренду нових мереж. Аналітика яка говорить про те, що довше 15 секунд онлайн-рекламу ніхто не дивиться, не завжди релевантна. На Snapchat, наприклад, є відео по 7 хвилин з рекордною кількістю переглядів. Адже головне контент! В оффлайні спортивні бренди активно підтримують спортивні команди коледжів. І це знаходить відгуки у підростаючому поколінні.

Спорт в Twitter. Twitter став супутником свого користувача. Коли ти зайнятий справами або листуванням зі своїми друзями, Twitter дає тобі весь потік новин та розваг на одній платформі. Цього року Twitter став робити онлайн відео трансляції спортивних змагань. Фанат спорту повинен отримувати то, що він хоче, тоді, коли він хоче і в тому форматі, який він хоче. Коли в центрі стоїть задоволений користувач, то і реклама, яку йому ретранслюють, спрацює. І головне: такі соцмережі як Twitter дають взаємне спілкування не тільки фанатів між собою, а й спортивним лігам, клубам і зіркам з своїми фанатами.

Новий чоловічий код. Впродовж останнього десятиріччя чоловіки почали сильно змінювати свою поведінку, звички, захоплення і в кінці-кінців вони стали брати відпустки по догляду за дітьми. Дослідження журналу Esquire показали, що в списку пріоритетів чоловіків перші позиції займають пункти, що дають чоловікові свободу і захоплення. Сім’я опинилася на п’ятому місці, карєра – на дев’ятому.

Незалежні агентства. Вони ще залишилися? Плюси незалежних агентств в мобільності і відсутності бюрократії. Адже у великого агентства, як і у великого клієнта, є акціонери, які впливають на все – від бюджетів до креативу. І не завжди виграють обидві сторони. Незалежні агентства зазвичай мають кількісно маленькі команди і це відразу надає їм високу швидкість у вирішенні багатьох питань. Стає менше формальних звітів. Але є і зворотна сторона медалі у цій незалежності – контроль кешлоу (рух грошей в і з компанії), пошук персоналу (дорогих працівників маленьке підприємство не потягне) і залучення великого клієнта (спробуй переконати глобальну компанію працювати з локальним агентством).

День 4

Нові технології в створенні екшн відео-роликів. Завдяки новим технологіям і ювелірній роботі дизайнерів тепер не обов’язково знімати сюжет в реальності. Все можна зробити наполовину віртуально. Наприклад, автовиробникам можна тепер не відправляти дорогі прототипи своїх машин на зйомки в якісь важкодоступні локації. Це авто можна відтворити на екрані монітору в будь-якому кольорі, з будь-яким інтер’єром та екстер’єром. Продакшн компанія The Mill створила унікальну машину Blackbird, яка в реальності, на знімальному майданчику, виконує трюки, а при монтажі її перетворюють в будь-яку модель автомобіля будь-якого кольору. Такий прорив в технологіях дає можливість авто брендам дуже швидко знімати рекламу і розміщувати її на будь-яких ресурсах.

Доктор OZ на сцені. Його шоу стало неоднократним володарем премії Emi. Всі поради, які він дає в своїй програмі, підкріплені шокуючим відеорядом і вражаючою статистикою. Все якраз за правилами рекламного ринку: красива картинка, чіткі тези і заклик до дії! Рекламодавці стоять в черзі, щоб потрапити до нього на шоу. Адже те, як він подає інформацію і систематизує дані, піднесло його рейтинги на топ-висоту.

До 2020 року 75% усіх мобільних даних буде в форматі відео. Більше половини дорослих користувачів смартфонами перевіряють стрічку соцмереж близько 30 разів на день. Статистика Facebook показує зростання перегляду ролика в три рази, якщо в перші 10 секунд відео показаний бренд і його меседж. Маркетологам потрібно виразно підготуватися до зростання обсягу відео в соцмережах і вже зараз оптимізувати ролики по тривалості, звуковій доріжці, титрами, збільшеним планом і тд. Особливу увагу на звук… адже часто користувачі смартфонів дивляться відео без звуку. Задумайтеся, чи несе ваш ролик сенс в німій інтерпретації? І найважливіше – ролики для ТБ ніколи не ставте в соцмережі… тут працюють інші правила (діагональ екрану, звук, контраст картинки і багато іншого).

 

Підслухано від Євгенія Толочіна на MMR.UA

  • stephen curry shoes
  • stephen curry shoes
  • lebron soldier 10
  • lebron shoes
  • ultra boost adidas
  • lebron soldier
  • curry one
  • kd shoes
  • KD 8
  • kyrie 1
  • Curry 1
  • supra shoes
  • stephen curry jerseys
  • lebron shoes
  • under armour shoes
  • salomon
  • ua shoes
  • kd shoes
  • Kevin Durant shoes
  • Curry Shoes
  • under armour soccer cleats
  • stan smith shoes
  • adidas stan smith
  • adidas nmd shoes
  • curry 3 shoes
  • curry 3
  • Asics Shoes
  • kd 9
  • stephen curry
  • Yeezy 550
  • Yeezy 550 boost
  • Yeezy 550
  • http://www.kd-9.org
  • yeezy boost 350 v2
  • Yeezy 550 boost
  • lebron james shoes
  • lebron shoes
  • lebron 13
  • kd shoes
  • Curry 3
  • new balance shoes
  • Curry 1
  • http://www.curry1.org
  • kevin durant shoes
  • kyrie 1 shoes
  • kyrie irving shoes
  • kyrie shoes
  • yeezy boost
  • adidas nmd Runner
  • adidas nmd r1
  • kobe 10
  • kyrie 2
  • irving shoes
  • salomon shoes
  • NMD Human Race
  • kobe 10 shoes
  • adidas nmd xr1
  • kobe shoes
  • Stephen Curry Shoes
  • curry one
  • curry one
  • Curry One
  • hyperdunk 2016
  • nike hyperdunk 2016
  • kobe bryant shoes
  • kobe shoes
  • nike kobe shoes
  • hyperdunk shoes
  • Hyperdunk Flyknit Shoes
  • nike hyperdunk
  • adidas stan smith
  • stan smith
  • Curry 3
  • stan smith adidas
  • yeezy 350 boost
  • stan smith shoes
  • Baseball Bats
  • kobe bryant shoes
  • lebron soldier shoes
  • lebron soldier
  • lebron soldier
  • lebron soldier
  • Nike hyperdunk
  • lebron 14
  • lebron 14 shoes
  • hyperdunk
  • lebron james 14
  • hyperdunk Shoes
  • hyperdunk 2016
  • lebron soldier basketball shoes
  • lebron basketball shoes
  • nike lebron soldier
  • Cheap hyperdunk
  • lebron soldier shoes
  • air jordan shoes
  • jordan shoes
  • jordan basketball shoes
  • jordan retro
  • air max shoes
  • Nike Free
  • nike air max
  • Nike Free Shoes
  • air max nike
  • kyrie irving shoes
  • kyrie shoes
  • nike kyrie shoes
  • kyrie 2
  • lebron soldier shoes
  • soldier shoes
  • air max 90
  • Free Shoes
  • air max 95
  • Asics Gel Kayano
  • kobe 11
  • Curry One
  • Curry Shoes
  • supra footwear
  • nike free run
  • stephen curry shoes
  • Nike Huarache
  • Kobe Shoes
  • lebron 13
  • harden shoes
  • asics shoes
  • asics running shoes
  • asics outlet
  • asics
  • Curry One
  • Kyrie Irving Shoes
  • kobe 11 shoes
  • Under Armour Shoes
  • Curry 2
  • Curry 2
  • messi shoes
  • kyrie 2 shoes
  • D Rose 6
  • harden shoes sale
  • yeezy 350
  • adidas nmd
  • http://www.yeezy350.org
  • Harden 1
  • Stephen Curry Shoes
  • kyrie 2
  • Nike Roshe Run
  • under armour shoes
  • Roshe Run Shoes
  • Curry 2
  • michael jordan shoes
  • jordan shoes
  • Messi Soccer Shoes
  • Gel Kayano
  • kyrie 2
  • Salomon Shoes
  • air jordan shoes
  • curry 2.5
  • Rose 6
  • James Harden Shoes
  • Roshe Run
  • Roshe Run
  • Curry Shoes
  • messi soccer
  • Messi Soccer
  • curry one
  • michael jordan
  • Nike Roshe Run
  • KD Shoes
  • Stephen Curry Shoes
  • lebron soldier
  • lebron 10 soldier
  • nike lebron soldier
  • Roshe Run Women
  • Rose 6
  • supra skytop shoes
  • Nike Kevin Durant Shoes
  • Roshe Run Shoes
  • Roshe Run cheap
  • Curry Jerseys
  • curry shoes
  • Lionel Messi Shoes
  • Curry Shoes 2015
  • Stephen Curry Shoes
  • Harden 1 Shoes
  • James Harden Shoes
  • James Harden Shoes For Sale
  • Cheap Baseball Bats
  • Harden Shoes
  • Nike Roshe Run Shoes
  • Asics Kayano
  • Kevin Durant Shoes
  • Roshe Run Shoes
  • Curry Shoes MVP
  • Discount Roshe Run
  • Curry Shoes
  • Cheap Curry Shoes
  • Nike Shoes
  • Stephen Curry Jersey
  • James Harden 1
  • Baseball Bats For Sale
  • Nike Air Force 1
  • Air Force 1
  • Air Force 1 shoes
  • Under Armour
  • Roshe Run Online
  • Under Armour Curry Shoes
  • skytop shoes
  • salomon shoes
  • Air Huarache
  • Salomon Trail Running Shoes
  • kobe x
  • Kobe 10
  • Nike Harden Shoes
  • Asics Running Shoes
  • Salomon Running Shoes
  • Baseball Bats Outlet
  • Cheap Harden 1
  • lebron james shoes
  • Curry Basketball Shoes
  • Curry Jersey
  • Nike Huarache Shoes
  • KD 8
  • lebron shoes
  • kobe bryant shoes
  • kobe shoes
  • kevin durant shoes
  • Cheap Curry Shoes
  • Trail Running Shoes
  • yeezy 950
  • Baseball Bats Store
  • Nike KD 8
  • Curry One Mvp
  • Running Shoes
  • james shoes
  • nike lebron james shoes
  • Nike Harden Shoes
  • Cheap Curry Jersey
  • Asics Shoes
  • Curry Shoes Outlet
  • Curry Shoes
  • Air Huarache Shoes
  • KD 8
  • Baseball Bat
  • kobe 10
  • kd 7 shoes
  • kd 7
  • kd shoes
  • cheap Roshe Run
  • Roshe Run Sale
  • Nike Kobe Shoes
  • Roshe Run Women
  • Under Armour Basketball Shoes
  • Harden Shoes
  • Under Armour Store
  • Baseball Bats Sale
  • Roshe Run Men
  • Asics Shoes Women
  • Discount KD 8
  • Huarache Shoes
  • Curry Jersey Sale
  • Curry basketball Shoes
  • Curry 2 Shoes
  • Stephen Curry Jersey sale
  • Curry Shoes
  • curry 1
  • Stephen Curry Shoes
  • curry shoes
  • UA Curry Shoes
  • Under Armour curry one
  • James Harden Shoes
  • Stephen Shoes
  • stephen curry shoes
  • New Curry Shoes
  • Steph Curry 1
  • Stephen Curry Shoes
  • Nike Kevin Shoes
  • James Harden Shoes 2015
  • Harden Shoes 2015
  • Nike Roshe Run
  • Asics Shoes Men
  • Roshe Run
  • kobe 10 shoes
  • Stephen Curry Shoes
  • kobe shoes
  • kobe bryant shoes
  • Air Huarache Run
  • kevin durant shoes
  • kd shoes
  • kobe basketball Shoes
  • kobe bryant shoes
  • kobe shoes 2015
  • Nike Harden Shoes
  • Nike James Harden Shoes
  • Harden Shoes For sale
  • kevin shoes
  • Harden Shoes Sale
  • durant shoes
  • nike lebron james shoes
  • Curry Shoes
  • Kevin Durant Shoes
  • yeezy shoes
  • kanye west shoes
  • http://www.yeezyshoes.us.com
  • kobe x shoes
  • nike kyrie 1
  • Curry Low Shoes
  • nike free shoes
  • nike free run
  • kd shoes 2015
  • kyrie shoes
  • kyrie irving shoes
  • kobe 10 shoes
  • lebron james jerseys
  • lebron jerseys
  • kobe 10
  • kyrie 1 shoes
  • Huarache Run Women
  • kyrie 1
  • nike free 5.0
  • nike free 5
  • kobe shoes
  • KD Shoes
  • kd 8
  • kobe jersey
  • Cheap kobe jersey
  • adidas rose shoes
  • derrick rose shoes
  • lebron james shoes
  • russell westbrook shoes
  • westbrook shoes
  • Huarache Run Men
  • russell shoes
  • Air Huarache Sale
  • jordan westbrook shoes
  • lebron james jersey
  • kyrie irving shoes
  • nike kyrie 1
  • Curry Shoes Sale
  • messi cleats
  • Nike Huarache Sale
  • cheap kyrie 1
  • michael jordan jerseys
  • Nike Hyperdunk
  • Nike Hyperdunk Basketball Shoes
  • Hyperdunk Shoes
  • adidas nmd xr1
  • adidas nmd r1
  • adidas nmd
  • adidas nmd runner
  • adidas nmd pk
  • adidas nmd footlocker
  • Nike Hyperdunk Shoes
  • jordan jerseys
  • michael jerseys
  • kevin durant jersey
  • kd jersey
  • kevin jersey
  • kobe bryant jerseys
  • kobe bryant jersey
  • james jerseys
  • cheap lebron jerseys
  • d rose shoes
  • rose shoes
  • lebron james jerseys
  • lebron jersey
  • james jersey
  • d rose shoes
  • rose shoes
  • kobe 12
  • adidas rose shoes
  • lebron james shoes
  • kobe bryant shoes
  • kobe shoes
  • lebron soldier 9
  • lebron soldier ix
  • lebron soldier
  • lebron soldier shoes
  • kobe 12 shoes
  • michael jordan jersey
  • nike shoes
  • kd shoes
  • kd shoes
  • Curry 1
  • Curry 1 Shoes
  • Stephen Curry 1
  • kd 7 shoes
  • kd 7
  • lebron shoes
  • cheap lebron james shoes
  • nike lebron shoes
  • lebron shoes
  • kyrie irving shoes
  • kyrie shoes
  • kyrie 1 shoes
  • kyrie 1 shoes
  • irving shoes
  • kyrie 3
  • niek kyrie 3
  • kyrie 3 shoes
  • air max shoes
  • nike air max shoes
  • stuart weitzman boots
  • stuart weitzman shoes
  • stuart weitzman sale
  • stuart weitzman 5050
  • nike air max
  • durant jersey
  • kevin durant shoes
  • kd vii
  • kd 7
  • curry 3
  • curry 3 shoes
  • ua curry 3
  • curry 3 low
  • kobe bryant jersey
  • kobe bryant jerseys
  • kobe jerseys
  • UA Curry Low Shoes
  • kyrie 3
  • bryant jerseys
  • adidas porsche shoes
  • kyrie 3 shoes
  • adidas porsche design shoes
  • lebron james shoes
  • kobe shoes 2015
  • nike air shoes
  • nike air max shoes
  • kyrie 3
  • kyrie 3 shoes
  • nike kyire 3
  • australia ugg boots
  • ugg boots outlet
  • ugg outlet
  • ugg boots on sale
  • ugg boots australia
  • ugg boots for women
  • ugg boots cheap
  • cheap air max shoes
  • air max shoes
  • kd vii shoes
  • nba jerseys
  • kd shoes
  • kevin durant shoes
  • adidas zx flux
  • adidas zx
  • jordan retro/a>
  • adidas flux
  • cheap kd shoes
  • ultra boost
  • adidas ultra boost
  • kobe shoes nba
  • timberland shoes
  • timberland boots
  • timberland
  • timberland outlet
  • palladium boots
  • lebron soldier 10
  • lebron soldier
  • lebron soldier shoes
  • nike lebron soldier
  • air jordan retro/a>
  • cheap kobe shoes
  • soldier 10
  • kd shoes
  • kevin durant shoes
  • australia ugg boots
  • kevin durant shoes
  • jordan retro shoes
  • kd 7 shoes
  • ugg boots
  • kevin durant shoes mvp
  • porsche design shoes
  • adidas porsche design
  • adidas shoes
  • kevin bryant shoes
  • kd shoes store
  • kd 7
  • australia ugg
  • nba jerseys store
  • herve leger dresses
  • kobe shoes
  • kobe bryant shoes
  • kd shoes
  • kd sneaker
  • jeremy scott adidas
  • jeremy scott wings
  • jeremy scott shoes
  • js wings
  • lebron shoes
  • kobe shoes
  • kobe bryant shoes
  • Blake Griffin Shoes
  • apteka mujchine for man ukonkemerovo woditely driver.