Виховане на Twitter і Facebook, покоління споживачів сприймає покупку як розвагу і насторожено відноситься до відвертої реклами. Тому принципово іншим повинно бути просування брендів в цьому середовищі. Як орієнтувати маркетинг на молодь? Відповідь – у статті Катерини Кирилової.

Більше половини населення, що живе зараз в світі, народилося в розпал розвитку цифрових технологій – технологічність у всьому сьогодні є не бажаним, а обов’язковим фактором. Однак молоді покоління сучасного світу – Y, Z і нове покоління Альфа – як правило, наслідуючи різні способи життя, цінності і потреби своїх попередників, не обмежуються при цьому однією тільки технічною грамотністю. Розуміння потреб цих сегментів буде мати винятково важливе значення для досягнення успіху на масовому ринку в найближче десятиліття.
Від хіпі до малюків Google
Інформаційні технології та Інтернет змінили поведінку споживачів. Складаючи 60% від загальної чисельності населення світу, покоління Y, Z, і нове покоління Альфа породили нову дискусію серед маркетологів про те, як продавати молодим. Ці нові споживачі відрізняються залежністю від технологій, зайнятістю одночасно різними справами і більшими витратами, ніж у їх попередників.
Покоління Y, так зване «Ехо Бумери» або «Покоління Міленіуму» – народжені з 1977 по 1994 рік. В даний час їм від 23 до 40 років. Вони стали свідками появи на світ сучасних технологій, таких як кабельне телебачення, ігрові консолі, Інтернет, мобільні телефони, цифрові камери, електронна комерція і персональні комп’ютери.
Покоління Z або покоління Мережі – це ті, хто народилися з 1995 по 2004 роки, і в даний час вони знаходяться у віці від 22 до 13 років. Ці діти звикли до інтерактивності Інтернету, і вони з легкістю скачують музику і генерують онлайн-контент. Використання технологій для них – друга натура, адже вони виросли на електронних книгах, завантаженні музики та web-сайтах. Виховані батьками «бебі-бумерів» і поколінням Х, які стали свідками переходу з аналогових на цифрові технології, ця група дітей з раннього віку освоїла соціальні ЗМІ.
Нарешті, існує покоління Альфа (або малюки Google) – вони народжуються в епоху цифрових технологій бездротового зв’язку і взагалі ніколи не дізнаються, що коли-небудь існували якісь компакт-диски, касети та інші аналогові пристрої.
Маркетинг для поколінь Y, Z і Альфа
Поширення Інтернету призвело до виникнення світу без кордонів – світу, де процвітають Покоління Y, Z і Альфа. Споживання більше не прив’язане до фізично близьких районів походження товарів і послуг. Молоді покоління інтенсивно використовують Інтернет, щодня витрачаючи в багатозадачних середовищах онлайн більше трьох годин особистого часу.
З цих причин покоління Y і Z можуть обробляти інформацію швидше. Їх смаки можуть змінюватися дуже швидко, і вони дуже насторожено сприймають відверту рекламу. Але вони більше витрачають, віддаючись «покупкам як розвагам». І, що цікаво, вони демонструють тенденцію підтримки лояльності брендам.
Залучення Поколінь Y і Z: що вони хочуть, і як вони цього хочуть
Покоління Y і Z більше витрачають і, як правило, лояльні до брендів. Незважаючи на непостійний і імпульсивний характер поведінки при здійсненні покупок і чутливість до ціни, покоління Y і Z характеризуються чітким розумінням брендів. Вони вважають за краще надійні марки, які відповідають їхньому способу життя. Ці покоління мають значний вплив на побутові покупки і користуються великою фінансовою незалежністю.
Інтерактивність, участь, розвага, доступність, соціальна і екологічна свідомість – ось ключові фактори залучення поколінь Y і Z.
інтерактивність
Покоління Y і Z є найбільш інтенсивними інтернет-користувачами в світі. Вони залучені в широкий спектр заходів в Інтернеті, включаючи соціальні мережі і розваги (завантаження музики і потокового відео). Для того щоб звертатися до цього сегменту, маркетологам необхідно підвищувати свою віртуальну присутність, докладно описуючи при цьому, де і як можна придбати продукцію цих компаній.
Один із способів підвищення інтерактивності брендів полягає в використанні соціальних медіа. У мережі Facebook, найпопулярнішій соціальній медіаплатформі, зареєстровано понад 500 млн учасників. Компанія Pepsi організувала в Facebook окрему сторінку для фанатів свого проекту Pepsi Fresh Project, орієнтовану на підлітків і молодих дорослих, причому сторінка набрала більш ніж 2 млн послідовників. У той же час конкурент Pepsi – компанія Coca-Cola – має в цілому більш ніж 19 млн послідовників.

Використання технологічних каналів маркетингу і продажу, таких як мобільний зв’язок, текстові повідомлення та Інтернет, приносить результати у молодих сегментах. Прикладом може служити косметична компанія Shiseido, яка запустила клуб Puretext в Великобританії в 2002 році. Ця кампанія була спрямована на просування бренду по догляду за шкірою Puretext в Великобританії в 2002 році. Ця кампанія була спрямована на просування бренду догляду за шкірою Pureness для підлітків через текстові повідомлення. McDonald’s також просував свій продукт McFlurry через текстові повідомлення. Для залучення підлітків, які не довіряють заходам, що носять відверто рекламний характер, McDonald’s спонсорував інтерактивну гру «Втрачене кільце». Це була глобальна багатомовна реаліті-гра в форматі квесту, яка об’єднала гравців в прагненні відновити стародавні секрети Олімпійських ігор.
Розваги
Щоб ефективно комунікувати з поколіннями Y і Z, рекламні оголошення повинні звертатися до їх почуття гумору і емоцій, використовуючи образи «живих людей» в поєднанні з епізодами з реального життя, що супроводжуються новаторською музикою. Замість того щоб зосередитися на особливостях і технічних характеристиках продуктів, оголошення повинні розповідати про життя і розваги. Як тільки інтерес цієї молоді Y і Z притягнутий до продукту, далі вони з легкістю самі дізнаються всю необхідну технічну інформацію з Інтернету або від друзів.
З тих пір як покоління Y і Z стали використовувати Інтернет для покупок і інформування, доступ до інформації та послуг в режимі 24/7 став великою перевагою. Нове покоління покупців вимагає повноту інформування та цілодобовий сервіс. Відстеження покупок в Інтернеті або технічна підтримка онлайн через Інтернет буде важливими перевагами для цих споживачів. Одним із прикладів є компанія Startlogic – реєстратор доменних імен і web-хостингів. Клієнти компанії отримують доступ до чату підтримки з будь-якої точки світу цілодобово.
Компанія HP отримала визнання у споживачів завдяки своїм перевагам в наданні послуг клієнтам онлайн. Використовуючи соціальні медіа-технології, HP організували форум підтримки клієнтів, де клієнти з усього світу можуть обмінюватися думками та порадами, щоб самостійно вирішувати виникаючі проблеми. Ця платформа допомогла 13 млн клієнтам в пошуку потрібних рішень.
Соціальна та екологічна свідомість
Народжені в епоху екологічної кризи, покоління Y і Z розглядають вплив продукту на навколишнє середовище як важливий фактор. Їх приваблюють «зелені» товари і послуги, такі як стільникові телефони на сонячному харчуванні, світлодіодне освітлення і гібридні автомобілі.
В якості одного з додаткових напрямків розвитку своєї корпоративної соціальної відповідальності, спрямованої на молодих споживачів, General Motors і IBM використовували соціальні медіа для залучення клієнтів у вирішення питань екології та підвищення соціальної відповідальності. Використовуючи Twitter, програма GM «Виклик екологічній уяві» (Ecoimagination Challenge) приймала пропозиції від клієнтів про модернізацію електромережі. IBM розвиває аналогічну програму «Розумна планета» (Smart Planet), яка розвиває пропозиції своїх послідовників в Twitter за існуючими ключовими питаннями.
Реалізуючи концепцію утилізації та повторного використання, компанія Nike проводить проект «Повторне використання взуття» (Reuse-A-Shoe), в рамках якого просить клієнтів повернути старе взуття, яке потім використовує для будівництва баскетбольних майданчиків і футбольних полів. Nike також проводить політику проектування продуктів, що містять мінімум рідкісної сировини.
Всі ці зусилля спрямовані на формування у споживачів залученості і почуття причетності брендам компаній, і, отже, лояльності й утримання споживачів молодих поколінь.

Висновок
Позиціонуючись як споживачі майбутнього, покоління Y, Z і малюки Google будуть підштовхувати маркетологів піднімати важливість таких атрибутів, як інтерактивність, доступність, соціальний вплив і «зелений» фактор. А оскільки купівельна спроможність поколінь Y і Z істотно більше, ринкова перевага дістанеться тому, хто виграє битву за голови і серця цих споживачів.
У будь-якому випадку, вкрай важливо відзначити, що технологія є всього лише засобом залучення цих споживачів. Використання технологій в маркетингу є засобом для досягнення мети і не повинно ставати самоціллю. Різниця між цими двома підходами, по суті, є різницею між істинним успіхом, заснованому на грамотному маркетингу, і простим використанням новітніх маркетингових «фішок».

  • stephen curry shoes
  • stephen curry shoes
  • lebron soldier 10
  • lebron shoes
  • ultra boost adidas
  • lebron soldier
  • curry one
  • kd shoes
  • KD 8
  • kyrie 1
  • Curry 1
  • supra shoes
  • stephen curry jerseys
  • lebron shoes
  • under armour shoes
  • salomon
  • ua shoes
  • kd shoes
  • Kevin Durant shoes
  • Curry Shoes
  • under armour soccer cleats
  • stan smith shoes
  • adidas stan smith
  • adidas nmd shoes
  • curry 3 shoes
  • curry 3
  • Asics Shoes
  • kd 9
  • stephen curry
  • Yeezy 550
  • Yeezy 550 boost
  • Yeezy 550
  • http://www.kd-9.org
  • yeezy boost 350 v2
  • Yeezy 550 boost
  • lebron james shoes
  • lebron shoes
  • lebron 13
  • kd shoes
  • Curry 3
  • new balance shoes
  • Curry 1
  • http://www.curry1.org
  • kevin durant shoes
  • kyrie 1 shoes
  • kyrie irving shoes
  • kyrie shoes
  • yeezy boost
  • adidas nmd Runner
  • adidas nmd r1
  • kobe 10
  • kyrie 2
  • irving shoes
  • salomon shoes
  • NMD Human Race
  • kobe 10 shoes
  • adidas nmd xr1
  • kobe shoes
  • Stephen Curry Shoes
  • curry one
  • curry one
  • Curry One
  • hyperdunk 2016
  • nike hyperdunk 2016
  • kobe bryant shoes
  • kobe shoes
  • nike kobe shoes
  • hyperdunk shoes
  • Hyperdunk Flyknit Shoes
  • nike hyperdunk
  • adidas stan smith
  • stan smith
  • Curry 3
  • stan smith adidas
  • yeezy 350 boost
  • stan smith shoes
  • Baseball Bats
  • kobe bryant shoes
  • lebron soldier shoes
  • lebron soldier
  • lebron soldier
  • lebron soldier
  • Nike hyperdunk
  • lebron 14
  • lebron 14 shoes
  • hyperdunk
  • lebron james 14
  • hyperdunk Shoes
  • hyperdunk 2016
  • lebron soldier basketball shoes
  • lebron basketball shoes
  • nike lebron soldier
  • Cheap hyperdunk
  • lebron soldier shoes
  • air jordan shoes
  • jordan shoes
  • jordan basketball shoes
  • jordan retro
  • air max shoes
  • Nike Free
  • nike air max
  • Nike Free Shoes
  • air max nike
  • kyrie irving shoes
  • kyrie shoes
  • nike kyrie shoes
  • kyrie 2
  • lebron soldier shoes
  • soldier shoes
  • air max 90
  • Free Shoes
  • air max 95
  • Asics Gel Kayano
  • kobe 11
  • Curry One
  • Curry Shoes
  • supra footwear
  • nike free run
  • stephen curry shoes
  • Nike Huarache
  • Kobe Shoes
  • lebron 13
  • harden shoes
  • asics shoes
  • asics running shoes
  • asics outlet
  • asics
  • Curry One
  • Kyrie Irving Shoes
  • kobe 11 shoes
  • Under Armour Shoes
  • Curry 2
  • Curry 2
  • messi shoes
  • kyrie 2 shoes
  • D Rose 6
  • harden shoes sale
  • yeezy 350
  • adidas nmd
  • http://www.yeezy350.org
  • Harden 1
  • Stephen Curry Shoes
  • kyrie 2
  • Nike Roshe Run
  • under armour shoes
  • Roshe Run Shoes
  • Curry 2
  • michael jordan shoes
  • jordan shoes
  • Messi Soccer Shoes
  • Gel Kayano
  • kyrie 2
  • Salomon Shoes
  • air jordan shoes
  • curry 2.5
  • Rose 6
  • James Harden Shoes
  • Roshe Run
  • Roshe Run
  • Curry Shoes
  • messi soccer
  • Messi Soccer
  • curry one
  • michael jordan
  • Nike Roshe Run
  • KD Shoes
  • Stephen Curry Shoes
  • lebron soldier
  • lebron 10 soldier
  • nike lebron soldier
  • Roshe Run Women
  • Rose 6
  • supra skytop shoes
  • Nike Kevin Durant Shoes
  • Roshe Run Shoes
  • Roshe Run cheap
  • Curry Jerseys
  • curry shoes
  • Lionel Messi Shoes
  • Curry Shoes 2015
  • Stephen Curry Shoes
  • Harden 1 Shoes
  • James Harden Shoes
  • James Harden Shoes For Sale
  • Cheap Baseball Bats
  • Harden Shoes
  • Nike Roshe Run Shoes
  • Asics Kayano
  • Kevin Durant Shoes
  • Roshe Run Shoes
  • Curry Shoes MVP
  • Discount Roshe Run
  • Curry Shoes
  • Cheap Curry Shoes
  • Nike Shoes
  • Stephen Curry Jersey
  • James Harden 1
  • Baseball Bats For Sale
  • Nike Air Force 1
  • Air Force 1
  • Air Force 1 shoes
  • Under Armour
  • Roshe Run Online
  • Under Armour Curry Shoes
  • skytop shoes
  • salomon shoes
  • Air Huarache
  • Salomon Trail Running Shoes
  • kobe x
  • Kobe 10
  • Nike Harden Shoes
  • Asics Running Shoes
  • Salomon Running Shoes
  • Baseball Bats Outlet
  • Cheap Harden 1
  • lebron james shoes
  • Curry Basketball Shoes
  • Curry Jersey
  • Nike Huarache Shoes
  • KD 8
  • lebron shoes
  • kobe bryant shoes
  • kobe shoes
  • kevin durant shoes
  • Cheap Curry Shoes
  • Trail Running Shoes
  • yeezy 950
  • Baseball Bats Store
  • Nike KD 8
  • Curry One Mvp
  • Running Shoes
  • james shoes
  • nike lebron james shoes
  • Nike Harden Shoes
  • Cheap Curry Jersey
  • Asics Shoes
  • Curry Shoes Outlet
  • Curry Shoes
  • Air Huarache Shoes
  • KD 8
  • Baseball Bat
  • kobe 10
  • kd 7 shoes
  • kd 7
  • kd shoes
  • cheap Roshe Run
  • Roshe Run Sale
  • Nike Kobe Shoes
  • Roshe Run Women
  • Under Armour Basketball Shoes
  • Harden Shoes
  • Under Armour Store
  • Baseball Bats Sale
  • Roshe Run Men
  • Asics Shoes Women
  • Discount KD 8
  • Huarache Shoes
  • Curry Jersey Sale
  • Curry basketball Shoes
  • Curry 2 Shoes
  • Stephen Curry Jersey sale
  • Curry Shoes
  • curry 1
  • Stephen Curry Shoes
  • curry shoes
  • UA Curry Shoes
  • Under Armour curry one
  • James Harden Shoes
  • Stephen Shoes
  • stephen curry shoes
  • New Curry Shoes
  • Steph Curry 1
  • Stephen Curry Shoes
  • Nike Kevin Shoes
  • James Harden Shoes 2015
  • Harden Shoes 2015
  • Nike Roshe Run
  • Asics Shoes Men
  • Roshe Run
  • kobe 10 shoes
  • Stephen Curry Shoes
  • kobe shoes
  • kobe bryant shoes
  • Air Huarache Run
  • kevin durant shoes
  • kd shoes
  • kobe basketball Shoes
  • kobe bryant shoes
  • kobe shoes 2015
  • Nike Harden Shoes
  • Nike James Harden Shoes
  • Harden Shoes For sale
  • kevin shoes
  • Harden Shoes Sale
  • durant shoes
  • nike lebron james shoes
  • Curry Shoes
  • Kevin Durant Shoes
  • yeezy shoes
  • kanye west shoes
  • http://www.yeezyshoes.us.com
  • kobe x shoes
  • nike kyrie 1
  • Curry Low Shoes
  • nike free shoes
  • nike free run
  • kd shoes 2015
  • kyrie shoes
  • kyrie irving shoes
  • kobe 10 shoes
  • lebron james jerseys
  • lebron jerseys
  • kobe 10
  • kyrie 1 shoes
  • Huarache Run Women
  • kyrie 1
  • nike free 5.0
  • nike free 5
  • kobe shoes
  • KD Shoes
  • kd 8
  • kobe jersey
  • Cheap kobe jersey
  • adidas rose shoes
  • derrick rose shoes
  • lebron james shoes
  • russell westbrook shoes
  • westbrook shoes
  • Huarache Run Men
  • russell shoes
  • Air Huarache Sale
  • jordan westbrook shoes
  • lebron james jersey
  • kyrie irving shoes
  • nike kyrie 1
  • Curry Shoes Sale
  • messi cleats
  • Nike Huarache Sale
  • cheap kyrie 1
  • michael jordan jerseys
  • Nike Hyperdunk
  • Nike Hyperdunk Basketball Shoes
  • Hyperdunk Shoes
  • adidas nmd xr1
  • adidas nmd r1
  • adidas nmd
  • adidas nmd runner
  • adidas nmd pk
  • adidas nmd footlocker
  • Nike Hyperdunk Shoes
  • jordan jerseys
  • michael jerseys
  • kevin durant jersey
  • kd jersey
  • kevin jersey
  • kobe bryant jerseys
  • kobe bryant jersey
  • james jerseys
  • cheap lebron jerseys
  • d rose shoes
  • rose shoes
  • lebron james jerseys
  • lebron jersey
  • james jersey
  • d rose shoes
  • rose shoes
  • kobe 12
  • adidas rose shoes
  • lebron james shoes
  • kobe bryant shoes
  • kobe shoes
  • lebron soldier 9
  • lebron soldier ix
  • lebron soldier
  • lebron soldier shoes
  • kobe 12 shoes
  • michael jordan jersey
  • nike shoes
  • kd shoes
  • kd shoes
  • Curry 1
  • Curry 1 Shoes
  • Stephen Curry 1
  • kd 7 shoes
  • kd 7
  • lebron shoes
  • cheap lebron james shoes
  • nike lebron shoes
  • lebron shoes
  • kyrie irving shoes
  • kyrie shoes
  • kyrie 1 shoes
  • kyrie 1 shoes
  • irving shoes
  • kyrie 3
  • niek kyrie 3
  • kyrie 3 shoes
  • air max shoes
  • nike air max shoes
  • stuart weitzman boots
  • stuart weitzman shoes
  • stuart weitzman sale
  • stuart weitzman 5050
  • nike air max
  • durant jersey
  • kevin durant shoes
  • kd vii
  • kd 7
  • curry 3
  • curry 3 shoes
  • ua curry 3
  • curry 3 low
  • kobe bryant jersey
  • kobe bryant jerseys
  • kobe jerseys
  • UA Curry Low Shoes
  • kyrie 3
  • bryant jerseys
  • adidas porsche shoes
  • kyrie 3 shoes
  • adidas porsche design shoes
  • lebron james shoes
  • kobe shoes 2015
  • nike air shoes
  • nike air max shoes
  • kyrie 3
  • kyrie 3 shoes
  • nike kyire 3
  • australia ugg boots
  • ugg boots outlet
  • ugg outlet
  • ugg boots on sale
  • ugg boots australia
  • ugg boots for women
  • ugg boots cheap
  • cheap air max shoes
  • air max shoes
  • kd vii shoes
  • nba jerseys
  • kd shoes
  • kevin durant shoes
  • adidas zx flux
  • adidas zx
  • jordan retro/a>
  • adidas flux
  • cheap kd shoes
  • ultra boost
  • adidas ultra boost
  • kobe shoes nba
  • timberland shoes
  • timberland boots
  • timberland
  • timberland outlet
  • palladium boots
  • lebron soldier 10
  • lebron soldier
  • lebron soldier shoes
  • nike lebron soldier
  • air jordan retro/a>
  • cheap kobe shoes
  • soldier 10
  • kd shoes
  • kevin durant shoes
  • australia ugg boots
  • kevin durant shoes
  • jordan retro shoes
  • kd 7 shoes
  • ugg boots
  • kevin durant shoes mvp
  • porsche design shoes
  • adidas porsche design
  • adidas shoes
  • kevin bryant shoes
  • kd shoes store
  • kd 7
  • australia ugg
  • nba jerseys store
  • herve leger dresses
  • kobe shoes
  • kobe bryant shoes
  • kd shoes
  • kd sneaker
  • jeremy scott adidas
  • jeremy scott wings
  • jeremy scott shoes
  • js wings
  • lebron shoes
  • kobe shoes
  • kobe bryant shoes
  • Blake Griffin Shoes