10 практичних порад як використовувати групи у Facebook

Групи у Facebook - тренд 2018 року. Адже після останніх змін алгоритму Facebook, пов'язаних з пріоритетом в стрічці новин спілкування між друзями, нейтралізувати негативні наслідки для бізнес-сторінок допоможуть саме вони.
Якщо ви ще не створили групу, то тримайте 10 порад по використанню груп, які допоможуть вам не наробити помилок з самого початку і почати ефективно використовувати групи на користь собі та своїм клієнтам.
1. Поставте мету.
Перед тим, як створювати групу, оцініть свої можливості - чи вистачить вам ресурсів для того, щоб якісно вести групу і визначіться з метою.

Кілька зауважень:
- не створюйте групу тільки заради того, що це тренд;
- не додавайте в групу учасників без їх згоди - це не завжди ваша цільова аудиторія, багато користувачів негативно ставляться до додавання в групи, вважаючи це спамом, тому з легкістю можна нарватися на грубість.

Цілями можуть бути:
- збільшення впізнаваності бренду дозволить залучити потенційних клієнтів, які ще не знають про ваші товари і послуги;
- "підігрів" клієнтів, які вже знають про ваші товари і послуги, але ще не купували у вас;
- створення адвокатів бренду - підтримка наявних клієнтів для того, щоб створювати сарафанне радіо і стимулювати повторні продажі й додаткові продажі.

2. Покажіть переваги від участі у групі.
Дайте відповідь на питання:
- чому користувач повинен стати учасником групи;
- яку цінність і вигоди отримають учасники від участі в групі.

Приклади:
- клієнтська підтримка;
- створення спільноти однодумців;
- ексклюзивні пропозиції тільки для учасників групи;
- відповіді на запитання;
- ексклюзивний контент.

Зауваження:
Основою має стати корисний контент, за допомогою якого ви показуйте себе як експерта та свою готовність прийти на допомогу. Пам'ятайте, якщо ви будете розміщувати тільки контент, що продає, то швидко втратите аудиторію.

Виберіть конфіденційність групи:
- загальнодоступна;
- закрита;
- секретна.
На мій погляд, найвищий рівень цінності дає закрита група. Вона видно в результатах пошуку, але контент доступний тільки для учасників групи. У закритій групі учасники відчувають себе більш захищеними, так як "чужим" контент непомітний. Особливо це важливо для груп з підтримкою існуючих клієнтів.
4. Не робіть з групи "Кладовище спап-посилань"
Група - це перш за все майданчик для спілкування і підтримки клієнтів. Якщо ви будете розміщувати тільки комерційний контент, то і втратите всіх наявних учасників, так і нові підписуватися не будуть.

Разом з тим, це не означає, що продавати зовсім не можна. Продавати можна "м'яко" за допомогою:

- відгуків;
- кейсів;
- рекомендацій;
- результатів клієнтів;
- способу "продаж без продажу".

5. Спілкування, що стимулює.
Ставте питання, просіть поділитись думкою, проводьте опитування. Створіть раду групи - залучайте експертів, якщо не можете відповісти на питання самі.

6. Створюйте подарунки для учасників групи.

Заохочуйте учасників групи за допомогою різних подарунків - знижок, акцій. Це змотивує учасників залишатися в групі.

7. По можливості зустрічайтесь з учасниками групи особисто.
Якщо група створена для локальних учасників, то періодично проводьте живі зустрічі. Організовуйте тематичні заходи та поглиблюйте зв'язок з групою. Завжди публікуйте фотозвіти про проведені зустрічі.

8. Створіть закріплену публікацію.
Додайте в групі пост і закріпіть його:

- привітайте нових учасників;
- розкажіть про правила групи;
- додайте посилання на ваші зовнішні джерела (наприклад, сайт, канал в YouTube);
- познайомте з адміністраторами групи;
- подякуйте за вступ.

9. Додайте у групу адміністратора або модератора.
Крім творця групи, обов'язково додайте ще одного адміністратора, якому ви довіряєте. Адже обов'язково повинна бути людина, яка так само матиме доступ до налаштувань групи.
Всім іншим давайте роль модератора і своєчасно забирайте цю роль.

10. Пам'ятайте, що результат від використання групи не є миттєвим.
Створення і ведення групи - це як догляд за врожаєм, який потрібно спочатку посадити, а потім старанно доглядати за ним.

Джерело: lara-pronin.com.


Раніше ми писали про те, як правильно обрати блогера в Instagram.



Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!