12 інструментів інтернет-маркетингу

На певному етапі розвитку, кожна компанія стикається з проблемою - як просувати свій продукт.
Для кожної компанії набір інструментів може бути різним, одні компанії можуть використовувати інструменти й успішно розвиватися, в інших компаніях ці інструменти можуть бути малоефективними. В ідеалі кожна компанія, повинна попрацювати з усіма каналами й вибрати найбільш ефективний набір.
Отже розглянемо основні інструменти інтернет-маркетингу.

1. Створення контенту

Що це? Створення контенту - це процес наповнення медійного простору інформацією (статті, відео, інфографіка, блоги, зображення і т.п.) про ваш продукт з метою залучення уваги аудиторії.
Як це працює? Створення контенту є основою «вхідного маркетингу» (inbound marketing) і його якість грає ключову роль. Вхідний маркетинг є доступною заміною нав'язливої та дорогої реклами. Створюючи цікавий і корисний контент, компанії заробляють своє місце на ринку, а не купують його. Яскравим прикладом вхідного маркетингу є ведення блогу.
Цікавить співпраця? Залиште заявку.
2. SMM

Що це? Social Media Marketing - це отримання трафіку/уваги аудиторії через соціальні мережі.
Як це працює? Завдяки величезній активній аудиторії соціальні мережі використовують як для підтримки бренду і збільшення аудиторії, так і для активних продажів. Соціальний маркетинг у сучасному світі є ефективним інструментом для просування та має широкі можливості. Саме тут ви можете знаходити лояльну аудиторію, отримувати корисні фідбеки й збільшувати активність своїх користувачів. До того ж, наявність сторінок компанії з правильним інформаційним та візуальним наповненням у соціальних мережах є сучасною "візитною карткою" для ваших потенційних клієнтів.
Цікавить співпраця? Залиште заявку.
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо Ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності
3. Landing сторінка або стандартний веб-сайт

Що це? Веб-сторінка, яка описує ваш продукт і всі його переваги, таким чином, що користувач ознайомившись зі змістом відразу вирішить його купити/ використовувати.
Як це працює? Landing - це основа й обличчя вашої компанії. Для когось це візитна картка, а для когось - єдиний інструмент отримання лідів. Конверсія - основний показник ефективності вашого сайту. Лендінг повинен звертатися і фокусуватися на DM (decision maker (той, хто приймає рішення), тому ваше першочергове завдання - визначення цільової аудиторії = DM.
4. SEO

Що це? Процес отримання трафіку від «вільних», «органічних», або «редакційних» результатів пошуку в пошукових системах.
Як це працює? Правильне SEO є повільним і довгостроковим інструментом, який дає природні результати. Ви повинні працювати як з технічною частиною: оптимізація архітектури сайту, робота з HTML і посиланнями, так і з контентом, який не тільки підвищує ваш рейтинг в пошуковій видачі, але і створює довіру до вашого продукту і компанії.
5. Медійна реклама
Що це? Стандартні банери, розміщені на сайті з гарною відвідуваністю. Один з найстаріших і значно менш дієвих рекламних інструментів в Інтернеті, ніж був раніше.

Як це працює? Такі рекламні банери добре впливають на запам'ятовуваність та впізнаваність бренду. Також вони дають велике охоплення аудиторії, тим самим є можливість отримати випадкових покупців.
6. Тизерна реклама

Що це? Тизерна реклама являє собою рекламні блоки на сайті, які приваблюють відвідувачів своїми гучними заголовками і супроводжуючими їх цікавими картинками.
Як це працює? Зовнішня привабливість змушує користувача перейти на сайт рекламодавця, що власне і приносить дохід власнику сайту, у якого даний рекламний блок розташований. Така реклама дає масштабне охоплення при мінімальних налаштуваннях, однак має мінуси - вона є досить агресивною та як правило трафік проходить через блог, що імітує корисні інформацію про продукт, тим самим конверсія істотно знижується.
7. Підтримка користувачів

Що це? Підтримка користувачів - надання сервісних послуг клієнтам до, під час і після придбання продукту.
Як це працює? Тільки один користувач з десяти лояльних до продукту напише хороший відгук, але у випадку з поганими відгуками, їх напишуть дев'ять з десяти. Гарна підтримка користувачів зможе згладити недоліки продукту і знизити рівень негативу. Користувач повинен відчувати вашу турботу і прагнення поліпшувати свій продукт і за це вони будуть готові терпіти незручності.
8. Стратегічне партнерство

Що це? Стратегічне партнерство - це взаємовигідні відносини з іншими компаніями, які працюють в тій же області, але не конкурують з вашим продуктом.
Як це працює? Ви можете підвищити впізнаваність бренду, розширити аудиторію, підвищувати лояльність користувачів завдяки співпраці з іншими компаніями.
Обмін партнерськими посиланнями, проведення спільних акцій і маркетингових компаній дають можливість зменшити витрати на рекламу і збільшити охоплення аудиторії. Запорука успішного партнерства - надійний партнер і абсолютна взаємовигода.
9. Вірусний маркетинг

Що це? Вірусний маркетинг – спосіб впливу на цільову аудиторію, коли аудиторія сама, свідомо чи несвідомо, просуває бренд, товар або послугу. Найчастіше це відеоролики, які користувачі активно поширюють через соціальні мережі.
Як це працює? Успішна маркетингова компанія з використанням вірусного маркетингу – це завжди суміш правильних дій і удачі. Немає 100% ефективності ваших дій, як при використанні інших інструментів маркетингу чи стратегій. Істина вірусного маркетингу: креативність, легкість і цікавість. Окрім того, щоб зробити ролик вірусним він потребує грамотної рекламної підтримки у соціальних мережах.
10. Emails

Що це? Поширення інформації про продукт за допомогою електронної пошти конкретній людині або групі адресатів.
Як це працює? Багато хто ставиться до e-mail розсилки як до спаму, але якщо грамотно налаштувати й правильно визначити адресатів розсилки, даний інструмент може стати досить ефективним способом продажів.

11. CPA-маркетинг

Що це? СРА або "cost per action" в перекладі означає "плата за дію". Тобто коли ви платите за вчинення якихось дій.
Як це працює? Як тільки людина прийшла на сайт залишає свої контакти, їй дзвонять менеджери й уже у процесі телефонної розмови здійснюють майже фактичний продаж тої чи іншої послуги чи товару. А людина, яка у такий спосіб привела на цей сайт клієнта, отримує за його заявку грошову винагороду. Тобто в даному випадку, плата буде за дію, коли людина залишила заявку на сайті з бажанням купити товар.
12. Маркетинговий канал

Що це? Модель просування, коли вашу продукцію рекламують інші компанії: рекламодавці, реселери, дистриб'ютори, маркетингові компанії.
Як це працює? За надання таких послуг може бути як фіксована плата, так і процентна ставка або модель по розділенню доходу (частка доходу). Цей інструмент часто допомагає молодим стартам, які не мають досвіду, великого рекламного бюджету або людського ресурсу. У цьому випадку компанія несе мінімальні ризики та платить за конкретний результат.
Ми описали основні інструменти, однак варто пам'ятати, що насправді їх є більше, а найкраще вони працюють - у комплексі. Тому якщо ви прагнете розвивати бізнес та досягати справжніх висот, рекомендуємо тестувати, пробувати та обирати найбільш оптимальне поєднання саме для вашої компанії.

Дізнайтись більше про послуги і тарифи WOO agency на просування в соціальних мережах,
створення фото та відеоконтенту, навчання та консультування, а також залишити заявку можна тут.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!