5 властивостей сильного бренду в Інтернеті

Брендинг, проведений за всіма правилами, обов'язково дає позитивний результат: ваш продукт стає впізнаваним, а у свідомості споживача формується позитивний образ пропозиції.

Якими властивостями володіє сильний бренд? Перерахуємо їх у порядку значущості.
Властивість 1. Чесність

Компанія, яка чесна зі споживачем, має більше шансів на формування у бренду позитивного іміджу. Справжній бренд ніколи не обманює аудиторію і не заграє з нею.

Якщо фірма показує через свій логотип (слоган) занижені або завищені очікування, це відбивається безпосередньо на рівні продажів. Отже, потрібно прагнути до граничної відповідності пропозиції і очікувань споживачів.

Властивість 2. Впізнаваність

Впізнаваність – це простота і доступність. Ці якості допомагають бренду реалізуватися у всіх інших напрямках.

Щоб зробити бренд впізнаваним, потрібно орієнтуватися на психологію споживачів і відштовхуватись, у першу чергу, від вигоди, яку товар дає клієнтові.

Приклад грамотного застосування цієї властивості – реклама всім відомого шампуню, який стійко позиціонується у свідомості покупця як засіб від лупи №1.

Властивість 3. Унікальність

Бренд, який не схожий на інші бренди, відчуває мінімум негативного впливу з боку конкурентів.

Необхідно прагнути, щоб ваш товар був унікальним і неповторним на споживчому ринку як у функціональному плані, так і в плані емоцій, які він викликає.

Властивість 4. Цілісність

Цілісність – це впізнаваність бренду на всіх рівнях комунікації з аудиторією. Це результат ретельно виконаної роботи дизайнерів і маркетологів.

Цілісність означає, що всі вкладені в продукт витрати на 100% працюють на його позитивний імідж. Якщо бренд недопрацьований в якійсь точці, його просування буде нагадувати «глухий телефон» — ви говорите, але аудиторія вас не чує.

Властивість 5. Максимальне охоплення аудиторії

Очевидно, що бренд, який у всіх на слуху і на виду, приносить максимальний прибуток. Намагайтеся просувати свій бренд всіма способами, які вам доступні.

Існують десятки способів просування продукту в Інтернеті і кожен рік з'являються нові ефективні методики. Використовуйте їх раніше за інших, і ваш «меседж» дійде до кожного потенційного споживача.

Джерело: bigenergy.com.ua

Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!