6 фактів про український Facebook

За кілька років Facebook в Україні перетворився на медіамайданчик, без якого не можуть уявити життя мільйони наших громадян. Кожен, хто вибудовує комунікацію з аудиторією, обов'язково включає у роботу цей канал, приділяючи йому все більше уваги.

За допомогою статистики Audience Insights можна придивитися до людей, яких називають «український сегмент Facebook». Молодша 18 років аудиторія не враховується. Інформація отримана на основі того, що написали про себе у профілі користувачі.
За місяць у Facebook заходить 8-9 мільйонів українців

За даними Kantar TNS CMeter, Facebook у серпні та вересні 2017 року в Україні поступився лише Google та Youtube. І якщо у першому випадку люди шукають інформацію, а у другому — переглядають відео, можливості для користувача на Facebook набагато більші. Люди спілкуються, дізнаються нове, продукують контент.

59% користувачів Facebook в Україні — жінки
За даними Держстату України, жінок в Україні 22,7 млн, тобто 53,5% від всього населення. При цьому, якщо брати відсоткове значення цієї аудиторії у Facebook, воно трохи більше. Якщо говорити простіше, то тут з п'яти користувачів— три жінки і два чоловіки.

Бренди, цільовою аудиторією яких є жінки старше 18 років, мають активно працювати у Facebook. Громадянки від 18 до 44 років — 78% дорослої жіночої аудиторії, старше цього віку — лише 22%.

У середньому користувач вподобує дві сторінки за 30 днів
Кожен адмін публічної сторінки Facebook хоче, щоб кількість підписників зростала, люди ділилися контентом і активно взаємодіяли з публікацією. Проте інформаційна перенасиченість грає проти таких бажань.

Протягом 30 днів український користувач Facebook підписується лише на дві публічні сторінки. Це «середня температура по палаті»: одна людина може підписатися і на 10, а четверо — на жодну.

Але ця інформація доводить адміністраторам спільнот, що конкуренція у Facebook надзвичайно велика. Ви щодня змагаєтеся з кращими шоуменами, політиками, брендами національного масштабу. А якщо ваша цільова аудиторія володіє іноземними мовами, то генераторів контенту ще більше.

У середньому користувач за 30 днів пише лише один коментар, лайкає дев'ять постів, один раз репостить та дев'ять разів клікає на рекламну публікацію
Велика частина користувачів у Facebook — не активні творці новин. Здебільшого вони або споживають цікавий контент, або спілкуються з друзями. Але алгоритм Facebook вимагає від адміністраторів та лідерів громадської думки, щоб підписники з ними взаємодіяли. Інакше — до побачення з новинної стрічки. Тому просто постити веселі картинки — не варіант.

Ви маєте постійно давати підписникам цікавий і корисний контент. Тільки тоді є шанси, що користувач саме для вас напише єдиний за місяць коментар, поставить дев'ять лайків та репост.

70,7% користувачів — у шлюбі
Зазвичай, ці люди уже закінчили навчання, працюють і мають стабільний дохід. Мова йде не про всіх українських користувачів соцмережі, а саме про тих, хто публічно вказують статус. Бренди і політики можуть знаходити таку аудиторію і системно з нею працювати.

36% чоловіків і жінок у цій соцмережі — віком від 25 до 34 років
Переважна кількість української аудиторії у Facebook — все таки зріліша, ніж у тому ж Instagram. Але це не робить її менш цінною. Ця аудиторія приймає рішення. Тут можна знайти топових і місцевих політиків, журналістів, активістів, бізнесменів, тобто частину суспільства, яка рухає зміни. З блокуванням російських соцмереж ця риса трохи розмивається, але поступово алгоритм Facebook зводить нанівець меми, оголошення про продаж товарів чи анекдоти, які погіршуть якість вашої стрічки новин.

Політики і бренди вже зрозуміли силу Facebook, тому активно працюють, щоб збільшувати лояльність аудиторії. Але чим більше якісного контенту створюватимуть тут, тим важче виділитися. Виживе найцікавіший.

Джерело: nv.ua

Нещодавно ми писали про рейтинг найбільш відвідуваних сайтів в Україні.





Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!