Кейси

Amigos

Amigos
Amigos – затишний ресторан для чудового відпочинку. Оригінальна концепція закладу, стильний інтер'єр, вишукана атмосфера для дружніх компаній, закоханих пар. Авторські смачні страви високої кухні.

При розробці стратегії просування бренду Amigos, команда Woo agency проаналізувала усі тенденції на ринку ресторанного бізнесу, виділила основні моменти для найкращого представлення загальної концепції ресторану.
SMM-кейс "Пограбування заради піци"
Світ реклами – цікавий та різноманітний. Він дивує своїми креативними та шаленими ідеями. Ми вирішили також трішки «побешкетувати» та провести експеримент з досить цікавим кейсом, який застосовувався нещодавно в США. І так, представляємо вашій увазі екшн «Пограбування заради піци».
Клієнт: Локальний ресторан Amigos (м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця 221а).

Ціль: Підвищити відвідуваність сторінки ресторану в соціальній мережі Facebook, долучити клієнтів закладу до інтерактивну та жвавих обговорень, а також безплатне привернення уваги ЗМІ.

Рішення: Зняти провокаційний рекламний-ролик проникнення в приміщення ресторану грабіжників, що завершується приготуванням піци.

Реалізація Ідеї є досить простою і виконана у форматі провокації. У Штатах вона вистрілила на ура. І нам було дуже цікаво як івано-франківці зрозуміють наш задум.

Отож, для початку ми придумали короткий сценарій розвитку подій у ролику. Двоє парубків у масках пробираються через ненароком відчинене вікно закладу в нічну пору. Нишпорять рестораном, заходять на кухню і в один момент несподівано починають готувати піцу.

Відео обов'язково мало мати вигляд справжнього, знятого на камеру спостереження. Акторами-грабіжниками стали самі працівники закладу.

13 червня о 18:00 2016 року ми опублікували відео на сторінці ресторану Amigos в соціальній мережі Facebook. І понеслось.

У пості, наскільки ви бачите, ресторан спантеличений та обурений такою поведінкою. Та закликає клієнтів закладу допомогти їм у такій скрутній та прикрій ситуації.

Реакція в соціальній мережі Facebook

Як ми і очікували сприймали люди це по-різному.
Одні підтримували заклад і співчували.
Інші не вірили та сміялись з такого чудового pr-ходу.
Один молодий чоловік навіть розібрав все відео по секундно!
Ресторан до кінця тримав позицію непричетності до цих подій, що провокувало клієнтів закладу обговорювати дану ситуацію ще більше.

Реакція ЗМІ

Уже 14 червня на наступний день після опублікування посту в Facebook, новину про пограбування поширили 5 локальних онлайн-видань Івано-Франківська. Інформація була усюди практично однаковою. ЗМІ у даній ситуації намагались тримати нейтралітет і висвітлити пограбування з об'єктивного боку, показати діаметральні думки людей. Проте одне з них відрізнялось. Зокрема, інформація була висвітлена не повно та не всебічно і пересічна особа могла подумати, що це справді було пограбування.

Також було навіть кілька дзвінків до власників ресторану Amigos з запитаннями чи правдивою є інформація на відео.

Кінцевий етап

Останнім елементом нашого кейсу було коротке відео-розкриття. На відео знаходились ці ж голодні грабіжники, які сидять на гойдалці без масок і смакують піцу. Опублікували ми дане відео за тиждень після оголошення про пограбування – 20 червня 2016 року.

Додатково у пості разом з відео ресторан Amigos повідомляв всіх про те, що дана пригода завершилась щасливо і грабіжники, цитую «зізнатись у великій любові до ‪#‎Amigos і піци».

Happy end.

Результати

Звісно найцікавіше, яких ще результатів ми досягли.

Для початку реакція людей на самий пост з відео-пограбуванням:

– коментарів під постом з пограбування: 94;

– кількість переглядів відео-пограбування: близько 33 тисяч;

– поширення даного посту: серед 432 осіб;

– вподобання даного посту: близько 280 лайків;

– охоплення посту: більше ніж 80 тисяч осіб.

А тепер результати щодо сторінки ресторану Amigos в соціальній мережі Facebook:

– збільшено вподобання сторінки на 20%;

– залучення збільшилося на 175%;

– охоплення – на 280%;

– приріст підписників в перші 3 дні після опублікування посту – близько 150 осіб.

Також додаємо окремо детальну статистику щодо поста з відео пограбуванням:

І звісно ж найцікавіший результат – це безплатне поширення (і водночас піар закладу) в ЗМІ даної фейкової новини.

p.s. відео зйомкою займалась агенція Eventroom.

Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо Ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності