Топ-5 речей, які не варто робити в інстаграмі в 2019 році

У світі, де тренди змінюються зі швидкістю світла, ми повинні успішно балансувати між класикою та модою, щоб залишатися на хвилі популярності. Тому тримайте п'ять антитрендів інстаграму на 2019 рік.

1. Писати на треш теми.
У минулому році багато блогерів стали популярними завдяки гучним заголовкам типу «Я ЖИЛА З АБ'ЮЗЕРОМ...» чи «Батько нас кинув, ми жили в злиднях, але я переборола це». Все в такому стилі викликало цікавість, але надовго не затримувало читача. Тому цього року такі теми недопустимі.

2. Багато неякісного контенту.
Ви вже знаєте, що в 2019 можна постити в різний час, з різною періодичністю, але головною умовою є якість. Якщо раніше на просторах інтернету існував міф, що обов'язково потрібно щось публікувати кожного дня, то сьогодні — це офіційно помилкова думка. Алгоритм інстаграму вказує, що головним показником успішної сторінки є кількість публікацій з великим охопленням (читаємо з хорошим контентом), і навпаки - частка нецікавих постів, де менше лайків і коментарів, зменшує ваш рейтинг. Тому якщо є вибір між кількістю чи якістю, завжди обирайте друге.

3. Giveaways
Вони можуть вбити ваш інстаграм. Без передмови одразу потрібно сказати, що це витратний і рідко результативний метод. Він працює так: ви стаєте спонсором розіграшу, на вас підписуються, а після оголошення переможця - відписуються. Жахливий сценарій, бо, по-перше, це різкий прихід підписників, який інстаграм розцінює, як щось підозріле, по-друге, буде пікова кількість відписок, що призведе до скорочення показів ваших публікацій читачам. Повернути прихильність системи буде реально складно.

4. Типовий стиль профілю або однотипний контент.
Всі знають вислів, що ідеальність - це нудно. Так само і про загальний вигляд сторінки, якщо все схоже та однотипне, читач не зупиниться у вас надовго. Деякі експерти кажуть, що компонуєте ви фото чи ні - зовсім неважливо. Набагато важливішим є індивідуальність та особливість того чи іншого зображення і текстів під ними.

5. «Ненатуральна» обробка фото.

Говорячи про візуальну частину контенту, варто сказати, що редагувати світлини до ідеалу (перефотошоплене обличчя, видима заміна кольорів тощо) також не актуально. Факт, що інстаграм відстежує скільки додатків було застосовано для обробки, досі не підтверджено, але такі чутки є. Продовжуючи про зображення, можна додати, що популярним в 2019 році будуть розмиті фото та знімки зі спалахом. Факт залишається фактом, тенденції змінюються, і у нас є два шляхи: йти за модою або створювати щось нове. Кожен робить свій вибір. Усі вище написані антитренди є лише переліком порад, тому обирайте, що потрібно саме вам та створюйте гарний контент!


Цікавить співпраця? Залиште заявку.
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо Ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!