Айдентика відомих брендів
Частина 1

Ми живемо в епосі бренду, де без іронії можна сказати: бренди - наше все. Щодня нас оточують безліч назв, логотипів, слоганів. Ми бачимо красиві афіші, плакати, постери на білбордах, телебаченні, у громадському транспорті. Якісь з них мало відомі, а деякі знають у цілому світі.

Сьогодні компанії, які ретельно розробляють свій логотип змушені крокувати у відповідність з часом, філософією бренду, а також власними цілями. По головному візуальним образом можна простежити історію розвитку самої компанії, а також світового маркетингу і дизайну. І іноді це прагнення вперед буває пов'язане з цікавими або кумедними історіями.

Але ви коли-небудь замислювались над тим, як створювалися логотипи найвідоміших компаній у світі? Звідки взялося надкушене яблуко Apple, а у Nestlé троє пташенят та хто і для чого придумав "галочку" Nike?

WOO – ретельно дослідили це запитання, як було з айдентикою цих компаній у період їх розвитку.
Nestlé і гніздо.

Назва швейцарського холдингу, що виробляє космічну кількість найменувань продуктів харчування, не перекладається як «гніздо». Це просто прізвище засновника Анрі Нестле, тому у першій версії логотипу ніякого гнізда не було й близько. Тільки потім у компанії подумали, що прізвище засновника більш ніж схоже на англійське слово «nest», яке і перекладається як «гніздо». З того часу воно і стало символом компанії та втіленням сімейної філософії. З видом гнізда Nestle пов'язана одна кумедна історія: раніше на лого була одна мама і троє пташенят. Двоє пташенят там стало після того, як маркетологи компанії провели дослідження і з'ясували, що найбільш часто зустрічається число дітей в одній сім'ї – два. А отже, якщо викинути одного пташенята з гнізда, лого буде знаходити відгук у серцях куди більшої кількості матерів.

Надкушене яблуко Apple

Маловідомий факт про дуже відому компанію - в 1976 році Apple заснували не тільки два Стіва (Джобс і Возняк), але й один Рональд. Рональд Уейн вклав в підприємство 10% початкового капіталу (800 доларів) і придумав перший лого для фірми - це був шильд з Ньютоном, що сидить під яблунею. Знак обвивала мало не геральдична стрічка, на якій гордо красувалося Apple Computer & Co. Рональд Уейн пропрацював зі Стивами рівно два тижні. Після чого забрав свої 800 доларів - він вважав, що Apple - це занадто ризиковане підприємство, і не хотів розкидатися капіталом.

Комп'ютер Apple I продавався повільно, Джобс вирішив, що щось треба міняти, і почав з логотипа. Смугасте яблуко придумав дизайнер Rob Janoff з Regis McKenna Agency. Воно прослужило 23 року, перш ніж стати монохромним і «хайтечними» через рік після повернення Джобса в компанію.

«Галочка» Nike

Напевно, кожен раз, коли ми бачимо логотип Nike, то ставимо собі питання: «Як ця галочка стала такою популярною?». Напрочуд простий логотип, але в теж час неймовірно лаконічний, чіткий, що запам'ятовується. А творцем логотипу Nike є Керолін Девідсон. Ще бувши студенткою Portland State молода Керолін взяти участь в конкурсі на розробку логотипу для нової компанії. Тоді її «галочка» не викликала особливої захопленості у керівників Nike.

«Даний логотип мені не дуже подобається, але я впевнений, що він допоможе нам стати популярними», - сказав один із засновників компанії.

Дуже цікавий факт, що за свою роботу Керолін отримала всього 35 доларів. Як думаєте, скільки коштує зараз цей логотип?

Можна було б продовжувати цей список, додавши в нього не одну сотню відомих логотипів найпопулярніших компаній у світі. Але ми постаралися вибрати найцікавіші бренди й незвичайні історії їх створення логотипів. Впевнені, що стаття була Вам цікава, і тепер ви знаєте як з'явилися логотипи відомих компаній.


Цікавить співпраця? Залиште заявку.
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо Ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!