Чому Cosabella замінив рекламників на штучний інтелект і більше ніколи не повернеться до роботи з людьми

У жовтні продавець нижньої білизни Cosabella відмовився від послуг свого рекламного агентства. Замість цього компанія перейшла на автоматизовану платформу Albert. У Cosabella заявили, що з того моменту клієнтська база компанії збільшилася на 30%, пише Сampaignlive.
Компанія має он-лайн магазини в Великобританії, Австралії, Німеччини, Франції, Італії та Канаді, але в останньому кварталі вони не показали зростання. Компанія розчарувалася в роботі рекламного агентства, яке займалося інтернет маркетингом для цих магазинів і припинила з ними співпрацю, але вирішила не наймати чергове агентство, а скористатися допомогою алгоритмів.

За перший місяць роботи алгоритму Albert, компанія на 50% збільшила рентабельність своїх витрат на інтернет рекламу і знизила їх на 12%. За квартал Albert на 37% збільшив кількість сесій на сайтах компанії, що призвело до 1500 додаткових транзакцій. «Я побачила, як алгоритм працює з контекстною рекламою і SMM, після цього я більше ніколи не найму для цих цілей живу людину», – говорить керівник маркетингового відділу компанії Кортні Корнел.

Одним з головних позитивних змін стало збільшення доходу, отриманого від клієнтів з соціальних мереж. До Albert він становив 5% від загальної виручки, тепер – 30%. Число покупок з Facebook зросла на 2000%. Витрати на систему складають 18% від рекламного бюджету – це не менше, ніж бере традиційне агентство, але результат набагато стабільніший. Відсутні непередбачені витрати, система не спить, завжди у фокусі. Кортні Корнел розповідає про алгоритм як про улюбленого співробітника.

Вона згадує, що не вірила в те, що Albert впорається з різко мінливими умовами під час Чорної П'ятниці. Вона кілька разів за ніч прокидалася, але бачила, що кампанії набирають обертів, а алгоритм реагує на те, як змінюється ситуація, і спокійно перерозподіляє їх бюджет.

Albert оптимізує кампанії, радить, коли і на скільки потрібно збільшити бюджет, стежить за ключовими словами, визначає ключову аудиторію, навчається і сам створює кампанії. Це один із прикладів, коли прогнози почали збуватися і машина прийшла на місце людини. Створювати вірусну рекламу або якісь творчі кампанії алгоритми поки не навчилися, але змагатися з ними у відстеженні показників, оптимізації і реакції на зміни вже точно безглуздо.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!