Контент-план: як подолати брак ідей та хаос в роботі

Просування товару у соцмережах вимагає неабиякої креативності. Багато хто, особливо новачки, думають:"Навіщо мені контент план? Я людина вигадлива, діяльна - а це лише марна трата часу та сил." Однак згодом виявляється, що ефективність роботи вельми посередня, які пости впорались зі своєю функцією, а які ні - невідомо. Далі йдуть перепрацювання, безсонні ночі і брак ідей, адже "про все вже написано". Саме щоб уникнути подібного розвитку подій і потрібен контент-план.

З чого ж починати? В цій статті ми підготували загальні риси та поради, які будуть актуальними при створенні контент-плану, незалежно від того, що і в якій соцмережі Ви просуваєте. І все починається з розуміння як працювати з даним документом!

Глобально роботу можна розділити на три фази:

1. Підготовка — початкова, найоб'ємніша та найбільш різнопланова фаза оформлення Вашого плану. Підготовка охоплює збір та аналіз даних, які має включати саме Ваш контент-план. Основне завдання етапу - виокремити цікаві та корисні для потенційних клієнтів теми, та дізнатись як їх найкраще подати. Виділяють п'ять джерел підготовки тем:

  • Взаємодія з клієнтами;
  • Думки експертів;
  • Використання досвіду конкурентів та колег;
  • Семантика пошукових запитів;
  • Інфопростір навколо.
Цікавий, якісний та унікальний контент?
Залиште заявку і ваш контент буде саме такий!
2. Написання. Отже, ми маємо купу ідей, знаємо як їх оформити та подати. Тепер головне не заплутатись у соцмережах та матеріалі. Час структуризації! Не всі наступні пункти обов'язкові для написання контент-плану, але можуть допомогти у деталізації документа.

  • Платформа — коли розробляєте контент-план, враховуйте можливості поширення в усіх, вибраних вами, соцмережах;
  • Типізація — частіше за все контент поділяється на такий, що залучає (розважальний чи розвиваючий), безпосередньо реклама (новинки, акції) та робота з аудиторією (спілкування, конкурси, опитування). Типізація допоможе не заплутатись в послідовності подачі матеріалу;
  • Дата — залежить від частоти, з якою ви плануєте постинг в соцмережах. При інтенсивній подачі матеріалу — вказувати навіть час появи посту в мережах, інакше можна повеселити клієнтів, провівши, наприклад, день навпаки, попрощавшись вранці та привітавшись ввечері;
  • Тема та ідея. Все просто! Тема — влучна фраза, яка зачепить читача, ідея — посил, який закладав автор. Ці два аспекти можуть збігатися, а можуть різнитись - обирати Вам;
  • Автор та редактор — необхідні, якщо ви співпрацюєте з іншими людьми при оформленні контенту;
  • Показники ефективності — це набір граф, в які Ви вносите показники метрик відносно кожного поста, коли почали реалізацію плану. Дані, що вносяться необхідні для заключної фази роботи з контент-планом — аналізу ефективності.

3. Аналіз ефективності - те, наскільки контент популярний та чи виконує свою функцію. Аналіз метрик являє собою складну тему, варту окремої статті, тому в даній зараз представимо лише декілька метрик: охоплення, як показник кількості людей, що побачили наш матеріал, розповсюдження в соцмережах - або, кажучи простіше, репости та коментарі - їх кількість чи характер. Метрик доволі багато, тому при виборі ми радимо зважити на можливості платформи та критерії, які саме Ви вважаєте найпріоритетнішими.

Сподіваємось, наші поради були для вас слушними та пізнавальними. Створюйте контент, досягайте поставлених цілей та працюйте із задоволенням!
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!