Звіт Мері Мікер: головні інтернет-тренди 2018 року

Число інтернет-користувачів перевалило за 3,6 млрд, тобто доступ до всесвітньої мережі має половина населення Землі. А це означає, що багато ринків досягли насичення і знайти нові джерела зростання все складніше.
Так, у 2017 році ринок смартфонів показав нульовий приріст в натуральному виразі, хоча люди все більше часу проводять онлайн.
Інновації та конкуренція стимулюють виробників електроніки покращувати продукт, це, у свою чергу, збільшує споживання і монетизацію. Багато поліпшень засновано на даних про поведінку користувачів, зібраних різними компаніями. І саме тут виникає парадокс приватності.

Розібратися з трендами 2018 року взялася компанія Kleiner Perkins Caufield & Byers. Аналітикиня KPCB Мері Мікер, одна з найвпливовіших світових експертів у сфері digital, представила черговий звіт Internet Trends 2018.

Зростання глобальної інтернет-аудиторії сповільнюється. Якщо в 2016 році воно становило 12%, то в минулому році - 7%.
Інновації та конкуренція стимулюють виробників електроніки покращувати продукт, це, у свою чергу, збільшує споживання і монетизацію. Багато поліпшень засновано на даних про поведінку користувачів, зібраних різними компаніями. І тут виникає парадокс приватності...

Розібратися з трендами 2018 року взялася компанія Kleiner Perkins Caufield & Byers. Аналітикиня KPCB Мері Мікер, одна з найвпливовіших світових експертів у сфері digital, представила черговий звіт Internet Trends 2018.

Зростання глобальної інтернет-аудиторії сповільнюється. Якщо в 2016 році воно становило 12%, то в минулому році - 7%.
Проникнення інтернету продовжує збільшуватися. За підсумками 2017 року цей показник досяг 49%.
Дорослу людину не відтягнеш від улюблених пристроїв. Середньостатистичний житель США проводить з digital media 5,9 години в день: 3,3 години з мобільними пристроями, 2,1 години - з комп'ютером/ноутбуком, 0,6 години - з іншими пристроями (OTT, ігрові консолі та ін.).
Швидше. Краще. Дешевше. Повсюдний Wi-Fi спонукає людей проводити більше часу онлайн і споживати більше контенту, конкуренція змушує виробників смартфонів підвищувати функціональність пристроїв, а сервіси стають все зручніше і простіше.
Користувачі адаптуються до нових форматів (популярність Twitch стрімко зростає) і швидко набувають нові звички (споживання мобільного відео також збільшується).
Частка інтернет-продажів неухильно зростає, і в 2017 році e-commerce показала зростання в США на 16%.
Онлайн-шопінг стає практично «безшовним» процесом. За допомогою свого мобільного пристрою покупець може знайти відповідний магазин, дізнатися про знижки, ознайомитися з рекомендаціями, оплатити замовлення і відстежити його виконання.
Якщо говорити про пошук продукту, то фраза «погуглити» вже не актуальна. Принаймні в США, де, згідно з опитуванням Survata, половина користувачів (49%) починає свій пошук з Amazon. В Google та інші пошукові системи йдуть 36% користувачів. Онлайн-рітейлер задовольняє всі потреби покупців. «Заамазонь це», в загальному.
Соціальні мережі стали важливим джерелом знань про продукти. Велика частина відкриттів відбувається в Facebook, Instagram і Pinterest, при цьому 55% користувачів купують товар, що їх зацікавив онлайн одразу або після деяких роздумів.
Кращий клієнт - лояльний клієнт. Рекламодавці, покупці інвентарю і маркетологи говорять, що найважливішою метрикою для них є довічна цінність клієнта (customer lifetime value, CLV). Вона говорить про ефективність вкладень більше, ніж покази/трафік і впізнаваність бренду.
Сервіси, що пропонують своїм користувачам підписку, демонструють упевнене зростання. Аудиторію привертають простота доступу, адекватні ціни, широкий вибір, позитивний досвід і персоналізація.
Рекламодавці освоюють mobile, але цей канал залишається недооціненим. Користувачі витрачають 29% часу, проведеного онлайн, на мобільні пристрої, а частка mobile в рекламних бюджетах складає 26% (дані по США). Аналітики оцінюють цей потенціал в 7 млрд доларів.
Ринок інтернет-реклами в США зростає двозначними темпами. У 2017 році зростання склало 21%, обсяг ринку досяг 88 млрд доларів.
Джерело: sostav.publication
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!