Дослідження: інтерес користувачів до реклами зменшився

За даними дослідження Sprout Social, в якому взяли участь 1000 американців, 27% користувачів зазначили, що їх інтерес до реклами в соціальних мережах впав за минулий рік. Майже 40% зазначили, як причину цього політичні події.
«Щоб реклама в соціальних мережах була ефективною, брендам необхідно створювати контент, з яким хотілось би взаємодіяти. Ми виявили, що 41% людей, роблять певні дії, коли бачать цікаву рекламу, яка змушує їх припинити гортати стрічку далі. Чим цікавіше реклама, тим більше ймовірності для брендів отримати залучення і збільшити впізнаваність, відкривши двері до кращого пізнання бренду користувачами», - зазначили в Sprout Social.
Більше третини зазначили, що не довіряють рекламі, тому що вона нерелевантна або не зацікавлює. 41% клікають на контент, якщо він цікавий, а 65% переходять за запропонованим лінком, якщо оголошення є цікавим для них. Одна третина зазначила, що взаємодіють з рекламою, яка може чомусь навчити.


«Заклики до дії навколо освіти та пізнання - безпрограшний варіант: читай більше, дивись більше і дізнавайся більше. Для брендів це чудово, тому що є ще однією можливістю додати цінності в рутинні взаємодії та прийти на думку, коли у людини виникне необхідність у продукті, - зазначив експерт Sprout.
Освітня реклама також має цінність після того, як покупці здійснили покупку, особливо коли мова йде про такі великі надбання, як автомобілі. У проміжний період свіжий контент підсилює позитивні емоції, які відчував покупець, коли здійснював оригінальну покупку». Експерти Sprout акцентують на відео. За даними дослідження, 83% користувачів вважають відеоконтент захопливим, а половині подобається, коли в рекламі використовуються GIF-зображення.
Джерело mmr.ua
Раніше ми писали про те, як створювати відео "Touch and hold".
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!