Facebook тестує нову систему рейтингів сторінок

Соцмережа планує змінити вже звичну п'ятизіркову систему рейтингу сторінок на десятибальну систему.
Зараз рейтинг сторінки формується виключно з оцінок користувачів. Новий рейтинг буде враховувати не лише оцінки користувачів, але й відгуки та рекомендації, які вони залишають на власних сторінках. Як зазначив Socialmediatoday, такі відгуки матимуть більшу вагу в сумарній оцінці.
Як пояснюється в примітках Facebook:
"Ми перевіряємо нову 10-ти бальну систему оцінювання, щоб допомогти людям легше знайти найкращі місця. Оцінка базується не лише на рейтингах, а й оглядах та рекомендаціях, якими люди діляться на сторінках Facebook".
Враховуючи використання не лише прямих рейтингів аудиторії, Facebook таким чином розширить свою здатність розкривати для користувачів максимально релевантний бізнес. Наприклад, мережа може використовувати оцінку почуттів, виходячи з повідомлень, часу відповіді на запити користувачів та різних інших сигналів Facebook, які допоможуть сформувати найбільш об'єктивний рейтинг. Це також може ускладнити здобування позитивної оцінки для бізнес-сторінок, оскільки їх власники не знають точно, що саме впливає на рейтинг, що у свою чергу допоможе усунути вплив помилкових відгуків чи не зовсім правдивих.

Отже, тепер маркетологам потрібно буде додатково працювати над тим, щоб користувач не лише хотів залишити позитивну оцінку сторінці, а й залишити розгорнутий відгук з рекомендаціями.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!