Facebook змінює рекламну політику: до чого потрібно бути готовими?

Нещодавно мережа Facebook представила оновлені правила розміщення реклами. Зміни в них відбулись суттєві - тому рекомендуємо обов'язково ознайомитись з їх переліком нижче.
Як і раніше, усі рекламні оголошення повинні відповідати всім чинним законам, правилам і рекомендаціям, а також Політиці щодо реклами. Недотримання вимог може призвести до як до скасування показу розміщених вами рекламних оголошень, так і припинення дії вашого облікового запису.

  1. Facebook може відмовити в демонстрації або видалити будь-яке рекламне оголошення без пояснення причини. А це зокрема означає, що перед запуском будь-якого рекламного оголошення варто детально перевірити чи не порушує воно жодне з чинних обмежень Facebook.
  2. Припинити показ реклами, як і раніше, можна у будь-який момент, однак оголошення може демонструватися ще 24 години після його скасування з оплатою відповідно до встановленого бюджету. Це оновлення неодмінно варто враховувати при запуску реклами, що може втратити свою актуальність.
  3. "Якщо ви не можете здійснити платіж за допомогою вибраного вами способу оплати або ваш рахунок є простроченим, ми можемо вжити додаткових заходів для стягнення заборгованих вами сум. Ви повинні відшкодувати всі витрати, пов'язані з таким стягненням, зокрема витрати на оплату юридичних послуг." - повідомляє Facebook. Візьміть до уваги, що на заборговані вами суми нараховуватиметься пеня в розмірі 1 % на місяць або інша, дозволена законом сума, залежно від того, яка з цих сум є меншою.
  4. Facebook визначає розмір, місце й розташування ваших рекламних оголошень.
  5. У оновлених правилах зазначається: "Час від часу нам потрібно перевірити поліпшення наших систем аудиторій і доставки, які можуть вплинути на вашу рекламну кампанію. Ми залишаємо за собою право на проведення тестування тоді, коли вважаємо, що це поліпшить ефективність рекламної кампанії." А значить мережа може змінювати аудиторії рекламних кампаній, коли вважає це необхідним для тестування, метою якого є поліпшення ефективності рекламної кампанії.
  6. Графік показу реклами буде залежати від вільних ресурсів платформи, тому в показах можуть бути перерви. Також у правилах наголошується, що мережа сама визначає розмір, місце й розташування ваших рекламних оголошень.
Окремо важливі зміни торкнулись і політичної реклами у Facebook.

Якщо рекламне оголошення має політичний характер, Facebook може його демонструвати (безкоштовно) і надавати доступ до вмісту рекламного оголошення та інформації про рекламну кампанію (як загальна сума витрат і дата доставки) упродовж періоду, який дорівнює 7 рокам після виконання замовлення.

Рекламодавці можуть розміщувати оголошення, пов'язані з політикою та виборами за умови, що вони дотримуються усіх відповідних законів та якщо вони пройшли процедуру авторизації, як вимагається компанією Facebook. Це стосується будь-якого оголошення, яке:
  • здійснюється від імені або від нинішнього чи колишнього кандидата на посаду державної посади, політичної партії, комітету з політичних дій чи прибічників до результатів виборів на державну посаду;
  • відноситься до будь-яких виборів, референдуму або ініціативи з голосування, в тому числі "вибирати голосування" або інформаційні кампанії виборів;
  • має стосунок до будь-якої національної законодавчої проблеми, що має громадську важливість, у будь-якому місці, де здійснюється реклама;
  • регульовано як політична реклама.
Рекламодавці, які здійснюють ці оголошення, незалежно від місцеперебування та націлювання, повинні дотримуватися усіх відповідних законів, включаючи, але не обмежуючись ними, вимоги щодо:
  • відмови від відповідальності, розголошення та маркування реклами;
  • періодів заборони агітації;
  • іноземного втручання;
  • лімітів витрат та вимог до звітування.
Оновлені правила Facebook почнуть діяти з 25 травня 2018 року.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!