Facebook випустив власний друкований журнал Grow

Соціальна мережа Facebook почала видавати власний друкований журнал.
Bидання виходитиме кожного кварталу й буде присвячене бізнес-тематиці. На першій обкладинці журналу розмістили фото креативного директора бренду одягу Nylon Оскара Олссона.
Зараз Grow доступний лише у Лондоні і не всім охочим. До прикладу, погортати свіжий номер журналу можуть відвідувачі залів очікування в міжнародному аеропорті "Хітроу". Проте видання також можна прочитати в електронному варіанті.
"Ті, хто лише трохи знає про деякі з дивних та чудових журналів у світі, можуть бути здивованими, що журнал Grow - це найпопулярніший у світі журнал про садівництво конопель, доступний у всіх 50 штатах США та Канаді. Це породжує питання: чому Facebook вирішив надати своєму першому офіційному журналу таку саму назву? Більш доречно, чому соціальна медіа-платформа, яка не є видавцем, вирішує видати журнал взагалі?" - задається питаннями FIPP.
На сайті Facebook видання вказано, що журнал є платформою для мислення, яка розповідає про людей, компанії і тенденції, що заперечують статус-кво.
Варто зазначити, що мережа не є першою онлайн-платформою, що публікує друковане видання. Airbnb запустив журнал Pineapple Magazine ще в листопаді 2014 року. На той час видавець Крістофер Лукесік заявив, що «друк як і раніше є найкращим способом розповісти історії словами та фотографіями».
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!