Instagram як він є
Сьогодні багато людей мають профіль в соціальній мережі Instagram. Кожен використовує її по-різному: хтось публікує фото котиків, а хтось називає себе фешн-тревел-фуд-лайфстайл-блогером і навіть заробляє на цьому непогані гроші. Та сьогодні ми будемо максимально прості й корисні вам, бо розповімо про те, що ніби всім відомо ;)
Для початку згадаємо шкільні конспекти: ̶д̶и̶х̶а̶л̶ь̶н̶а̶ ̶с̶и̶т̶е̶м̶а̶ Instagram - це соціальна мережа, що базується на обміні фотографіями, дозволяє користувачам безпосередньо в мобільному додатку робити фотографії, застосовувати до них фільтри, а також поширювати їх через низку інших соціальних мереж: Facebook, Twitter, Tumbrl.

Далі - більше!

Instagram Stories

Перед тим, як прочитати, що це таке, запам'ятайте головне правило: не спамити!

В Instagram є функція stories (дозволяє записувати відео до 15 секунд, накладати текст, емодзі та рукописний текст). Це ефективний рекламний інструмент залучення людей, яким цікава ваша діяльність.

Досить цікавою та інформативною є функція групування усіх stories у "вибране" - можна створювати тематичні рубрики, які будуть об'єднувати історії профілю.

Instagram TV

Кілька місяців тому в Instagram з'явилася нова функція IGTV - за допомогою якої можна завантажувати та дивитися вертикальні відео тривалістю до години.

Сервіс пропонує користувачеві перемикати канали між "Для вас", "Ви підписані", "Популярні" і "Запропоновані для перегляду". У ході перегляду відео можна залишати коментарі та відправляти їх друзям в Direct. Поки в IGTV немає ніяких способів монетизації, проте фахівці кажуть, що це лише справа часу.

Прямий ефір

Також у мережі Instagram є можливість вмикатись у прямий ефір - максимально він може тривати годину, після завершення можна його зберегти та поділитися з друзями, або ж видалити. Під час прямого ефіру є можливість коментування, що забезпечує пряму комунікацію між користувачами і тим, хто в ефірі.

Правило номер один: не вмикайте пряму трансляцію, коли вам просто нудно і ви хочете помовчати і покліпати в ефірі ;)

Правило номер два: дивись на правило номер один.


Особливості контенту


  • Instagram дає можливість додати до 10 фотографій і відеороликів до однієї публікації Instagram, надаючи користувачам можливість переглядати і побачити кожен окремий фрагмент. Ці альбоми надають компаніям спосіб поєднати фотографії та відео, щоб розповідати історії та подати інформацію в дуже цікавому вигляді.
  • Фото може відображатись у форматі квадрату або пейзажу.
  • Якщо ви використовуєте відео в Instagram, воно може відображатися в форматі квадрата або пейзажу, залежно від того, які налаштування ви оберете при завантаженні.
  • Розміщення відео у профілі можливе лише за умови його тривалості не більше однієї хвилини.
  • Посилання в описі публікацій в Instagram не працюють. Єдине місце, у якому ви можете поділитися робочим посиланням, за яким користувачі зможуть перейти на веб-сайт/Facebook сторінку, знаходиться в описі профілю. Посилання не працюють під заголовками чи коментарями до фотографій, тому, якщо ви намагаєтеся спрямувати людей на певну веб-сторінку, ви можете змінити стандартне посилання у своїй біографії на цю сторінку та зауважити в пості, що посилання у вашому профілі.

  • У Instagram також є можливість коментування публікацій, на коментарі потрібно відповідати, взаємодіяти з користувачами. Подібно до Facebook, алгоритм Instagram сприяє публікаціям і користувачам із високими показниками взаємодії. Платформа ніби винагороджує вас за те, що ви отримуєте високу зацікавленість від ваших постійних публікацій та розповідей. Висока взаємодія призводить до того, що ваш контент розміщується на початку новинної стрічки. Це дає більшу впізнаваність компанії.
Instagram for Business

Instagram - це потужна платформа для бізнесу - більше 25 мільйонів бізнес-сторінок зареєстровано по всьому світі. Бізнес-інструменти дозволяють компанії розуміти, хто її аудиторія, і в якому напрямку потрібно рухатись, щоб розвивати свій бізнес. Також є можливість рекламувати публікації для керування бізнес-цілями - і все це в мобільному додатку Instagram. Люди можуть переглядати важливу інформацію у вашому профілі, як-от вашу адресу чи контактну інформацію. Instagram надає статистику про те, які публікації варто рекламувати, рекомендує дні тижня та час постингу. Також надає інформацію про демографічний склад аудиторії - все це використовується для аналітики профілю та рекламних кампаній.


Реклама в Instagram.

Під час запуску реклами є можливість обирати цілі (відвідування профілю, сайту, перегляди реклами). Можна встановити таргетинг рекламної кампанії (вік, стать, місце знаходження людей, їх інтереси). Також встановити бюджет та дізнатись приблизне потенційне охоплення. Це можна робити як безпосередньо в мобільному додатку Instagram, так і в бізнес-менеджері Facebook.


Реклама в Instagram Stories

Реклама в Stories дозволяє створити повноекранну рекламу, щоб розповісти про свою компанію. У рекламі в Instagram Stories можна використовувати всі формати фото і відео, підтримувані стрічкою (від 1.91: 1 до 4: 5). Ви можете завантажити одне фото або відео довжиною до 15 секунд з будь-яким співвідношенням сторін. Це фото або відео буде відображатися в стрічці історій користувачів.


Що ж, якщо ви дочитали до кінця, то ми раді, адже у світі стало на одного Instagram-гуру більше, адже тепер ви знаєте майже все ;) А щоб проводити власні майстер-класи, читайте нашу статтю про те, як Instagram формує алгоритм стрічки новин.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!