Маркетинговий успіх всесвітньої корпорації Coca-Cola

Успіх кожної компанії чи великої корпорації залежить від правильно поставлених цілей та завдань, та основне, від правильно обраної стратегії розвитку. Бренд Coca-Cola є тим прикладом, яким хочеться захоплюватись.
Які у вас виникають асоціації, коли чутеєте про компанію Coca-Cola ? Так, звісно, це знаменита рекламна різдвяна кампанія «Свято наближається», яка лунає із кожного телевізора напередодні новорічних свят. І це не може не дивувати. І виникає питання, яка ж тут секретна формула ? Давайте по порядку.

Таємничий рецепт

Ви знали про те, що секретний рецепт напою Coca-Cola зберігається у Музеї Coca-Cola у Атланті? Крім творця напою Джона Пембертона в світі ніколи не існувало людини, яка знає рецепт його напою. І це справді неймовірно. Скільки багато легенд навколо цього всього, але тут, якраз одна із секретних фішок. Таємниці породжують інтерес, і таким чином зростає попит на продукцію та її популярність.

Правильні асоціації
Бренд пропагує такі теплі цінності та образи, як Різдво, Санта-Клауса, магію, сім'ю, історію, Америку, задоволення від життя.
Культова назва
Назва Coca-Cola звучить дуже просто, але водночас оригінально.

Відмінний смак
Протягом багатьох років компанія тішить кожного свого покупця незмінним смачним смаком, який має нотки дитинства та особливого «тепла».

Стильність
Погодьтеся, що пляшечка Coca-Cola виглядає дуже стильно та молодіжно. Багато фешн-фотографів сміло використовують її як аксесуар у процесі створення образів для модних журналів. І це працює.
Творчість рекламних кампаній
«Свято наближається» - одна із таких. У далекому 1995 році світ вперше побачив рекламний ролик Coca-Cola з колоною червоних вантажівок прикрашених 30 тисячами святкових лампочок. Реклама стала справжнім хітом і перевершила всі очікування. Кожен ролик Coca-Cola, необов'язково новорічний, показує радість, щастя в очах і багато позитиву. Те, що насправді люди хочуть від життя, те, що вони хочуть бачити - сміх, емоції, веселощі, насолоду життям, любов і дружбу.
Coca-Cola і надалі залишається світовим лідером та якравим прикладом досягнення успіху у маркетинговій сфері.
А зараз залишається тільки очікувати прийдешнього новорічного дива, прикрашати ялинку, купляти порадунки та дарувати тепло своїм близьким. Свято таки наближається!

Джерело: Afigenchik.ru
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!