Перші кроки просування в соцмережах:
визначаємо мету та завдання

Про місце соціальних мереж в житті сучасної людини, думаю, говорити сенсу немає. Більшість підприємців розуміють, що без просування онлайн, сьогодні вже не обійтися нікому. Якщо років п'ять тому маркетинг в мережі був як додатковий канал просування, то у 2019 наявність акаунтів, а також соціальних кнопок на сайті, як і наявність самого сайту - це абсолютний must-have для будь-якого бізнесу.

Якщо ви маєте бізнес, який хочете просувати онлайн, перше питання, яке ви матимете «З чого почати»? У Woo Agency є відповідь.Існує такий інструмент в маркетингу: 5 «W». Who, When, Why, What, Where + How. Це - ваш основний чек-лист для просування сторінки. Для чого вам виходити в соцмережі? Для кого ви будете постити? Коли ви будете постити? Де будете шукати людей? І так далі... У цій статті ви дізнаєтесь як поставити мету, яку захочеться досягти, як правильно визначте ЦА та зацікавити її, та як обрати платформу, котра підійде саме вам.
1. Ставимо мету
Все повинно бути заради чогось. Тому, перш ніж писати грандіозні контент-плани, визначіть, що саме ви хочете показати та отримати від аудиторії.

  • Один з типових запитів від просування в соцмережах є бажання збільшити продажі. Головне, що вам треба запам'ятати це - створювати не тільки публікації які продають, а й інші види контенту, цю помилку допускає понад 40%.
  • Для підвищення впізнаваності бренду. Досить поширена мета, головна порада, яку ми можемо дати - це зробити брендинг, який запам'ятовується. (Детальніше в минулій статті)
  • Якщо ви маєте сайт та прагнете його популяризувати, вашою ціллю в соціальних мережах може бути збільшення трафіку на ваш веб-сайт. У цій ситуації ми радимо максимально детально оформити опис профілю та вказати посилання на видному місці.
  • Соціальні мережі, як засіб зв'язку з аудиторією та інформаційна підтримка користувачів. У випадку швидкої відповіді на найчастіші запитання ваші рятівники - це боти та автовідповіді. Масу інформації про них ви можете знайти на просторах інтернету.
«Правильно поставлена мета - значна частина успіху»
2. Визначаємо цільову аудиторію

Уявіть свого потенційного покупця. Стать, вік, сімейний стан, посаду, місце проживання та відпочинку. Будні й вихідні дні цієї людини. Його звички і вподобання. Є лайфхак. Візьміть одного або декількох лояльних клієнтів та попросіть їх поділитися їхніми профілями. Перегляньте друзів цих людей і їх пости.
«Прослідкувати їхні звички не тільки в реальному житті, а й в мережі.»
Опишіть декілька портретів ваших користувачів (від 3 до 7)
3. Обираємо платформу

Якщо бізнес типовий і розповсюджений, то завжди можна подивитися приклади конкурентів або партнерів. Якщо задум унікальний, то треба буде подумати двічі над стратегією просування та вибором соціальної платформи.

Для якого товару підійте та чи інша платформа?

1. Facebook продовжує залишатися універсальною соціальною мережею для бізнесу. Щоденна аудиторія сервісу становить 720 млн користувачів, а щомісяця його відвідують понад 2 млрд користувачів. У фейсбуці ефективно просувати товари спрямовані на платіжноспроможну категорію користувачів.

2. Instagram не менш популярна мережа, яку щоденно відвідують близько 500 млн користувачів, з абсолютно різними інтересами. Аудиторія дуже різноманітна - від школярів до старшого покоління. Ця соцмережа, вже давно не про фото, але всеодно перевага надається більш фотогінічним товарам.

3. Youtube.
Кожен день користувачі шукають відповіді на свої запитання і проблеми. Це створює можливість побудувати стабільні відносини зі своїми потенційними клієнтами завдяки публікації короткого відео: корисні поради або способи використання продукту. Користь для користувача - перший закон популярності відео (ну, крім кошенят, вони для задоволення). Ймовірність того, що люди подивляться інформативне відео про ваш продукт або послугу набагато вище, ніж прочитають довгий лист. Ця платформа за тематикою підійде для всіх, але створення контенту обійдеться дорожче.
Робота в соціальних мережах для деяких компаній вже стає основним видом просування, і це правильно. Платформи дозволяють спілкуватися зі своїми клієнтами, дізнаватися їх більше, розуміти потреби і створювати те, що їм потрібно.Найголовніше - це дія. Почніть просування в соціальних мережах вашого бізнесу прямо зараз. Зробіть перший крок!
Досі не знаєте з чого почати?
Залиште заявку.
WOO допоможе зробити перший крок!
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності