«Моментальна мода»: історія успіху ZARA

Бренд одягу «ZARA» відомий напевно усім. Не тільки модницям, які слідкують за останніми трендами і часто оновлюють свій гардероб. А й пересічним людям, які шукають одяг відповідно до співвідношення «ціна-якість». Тут все навіть краще, адже якість виробів ZARA висока, а ціна – доступна.

Більше 2000 магазинів бренду, розташованих на різних континентах світу роблять ZARA однією з наймасштабніших компаній роздрібної торгівлі з продажу одягу. За декілька років процвітання та успіху ZARA перетворилася в масштабний концерн з текстилю Inditex. До якого входять такі відомі бренди як Zara, Pull and Bear, Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Zara Home, Uterqüe та взуттєвий підрозділ Tempe.

В чому ж секрет?

Саме ZARA здійснила революцію у світі fashion-індустрії, започаткувавши поняття «моментальної моди». Давайте розберемось в деталях.
8 місяців – саме стільки займає цикл випуску лінії одягу в більшості текстильних компаніях. За цей термін відбувається розробка дизайну, пошук та пофарбування тканин, пошив моделей та доставка колекції до магазинів. ZARA в цій справі швидша та продуктивніша, їй вдається проробити усю роботу всього за 2 тижні. Дизайнери Inditex за короткий термін створюють дизайн недорогого одягу, базуючись на останніх тенденціях моди. Це дозволяє швидко і часто оновлювати асортимент в магазинах. Не дає одягу набриднути людям і не виникає потреби викладати його зі знижкою на полиці наступного сезону. Тобто ZARA завжди тримає руку на пульсі моди.

День, коли в магазинах з'являється нова колекція ZARA називають «День-Z». Тоді навіть за лічені години з полиць буквально змітають увесь одяг.

Цифрі відвідуваності ZARA заздрить багато компаній. Наприклад, магазин в центрі Іспанії передбачає, що одна і та ж сама людина зайде 3 рази в рік. А от в ZARA ця цифа = 17!

24% одягу виробляється в Китаї, Марокко, Бангладеш і Туреччині, решта 76% - народжується в Іспанії та Португалії. ZARA турбується про свою репутацію та клієнтів, тому навіть одяг, пошитий в Китаї, проходить ретельну перевірку в Іспанії перед тим як з'явитися на полицях магазинів.

Магазини ZARA вже довго не потребують реклами, просувань та піару. Вони направляють зекономлені гроші у відкриття нових точок та розвиток проектів брендів, таких як Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius и Bershka.

ZARA не економить на вітринах, адже це перше, що бачить клієнт перед тим, як взяти річ до рук. Вони можуть конкурувати з люксовими брендами як Dior и Prada.

А починалось усе ніби за сценарієм: простий, небагатий чоловік, який мав силу волі та хотів розпочати свою справу, вирвався назовні та створив дещо нове та вибухове. Те, що буде жити ще довго.

Джерело: new-retail.ru

Читайте також про маркетинговий успіх всесвітньої корпорації Coca-Cola. Дізнайтесь про основні фактори процвітання усім відомого напою.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!