Ваш must-read на 2018 рік

Kонтент-маркетинг це не лише проведення успішних рекламних кампаній та підтримання росту бізнесу. Це постійний пошук нових способів для створення якісного контенту, який залучить споживачів. Якщо робити те, що було вчора чи копіювати конкурентів, ви ніколи не станете успішним маркетологом. Тільки тоді буде вам щастя, коли ви будете дізнаватись, експериментувати та ризикувати. Можливо вас осяє думка, завдяки якій ви зможете випити келих шампанського за власний успіх.
Entrepreneur оприлюднив підбірку книг, які варто прочитати у 2018 році кожному маркетологу і тим, хто лише збирається ним стати.

Pre-Suasion Роберта Чалдіні

Це must-read для кожної маркетингової компанії, яка прагне залучити лідів та заслужити у покупця довіру до бренду.

Доктор Чалдіні, один з експертів в області переговорів і переконання, пояснює у своїй книзі, як ефективно переконувати людину зробити певну дію, перед тим змінивши їх переконання і ставлення. Перш ніж привести потенційного покупця на сторінку продаж, необхідно переконати людину повірити в продукт.

Content – The Atomic Particle of Marketing Ребекки Ліб

Маркетинг не виживе без правильного, крутого контенту. Це найважливіша частина будь-якої маркетингової стратегії.

"Контент - атомна частка маркетингу" Ребекки Ліб є "науково обґрунтованим посібником з маркетингового контенту", який ви можете використовувати для вивчення важливості вмісту та ефективного його створення.
The Lead Machine, Річ Брукс

Книга розповідає про створення постів для блогів і як зробити так, щоб цифра підписників зростала. Генерація лідів - це важлива частина зростання бізнесу та перетворення простих відвідувачів сайту у покупців. В книзі експерт з маркетингу Річ Брукс допомогає читачу розпочати роботу в цифровому маркетингу.

Content That Converts Лори Ханлі

Книга, яка пояснює, як написати переконливий текст, який перетворить у лідів. Також навчить, як розповсюджувати контент через email та SEO, щоб збільшити охоплення.

The Road to Recognition, Баррі Фельдман і Сет Прайс

Якщо ви ведете невеликий бізнес або блог, який використовує особистий брендинг, ця книга для вас. Вона допомагає зрозуміти, як використовувати ім'я в якості бренду, щоб збільшити кількість фоловерів і згенерувати більше продаж. Книга містить корисні поради у формі 26 уроків, які можна застосувати у власному бізнесі для створення сильного та ефективного особистого бренду.

Раніше ми писали про розвиток креативного мислення. Генеруйте думки, не зупиняйтеся на досягнутому. Чим більше ви будете тренувати свій мозок, розвивати фантазію і креативну складову, тим більше цікавих ідей і рішень до вас буде приходити.

Джерело: entrepreneur.com
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!