Нова функція Instagram - SHOPPING TAGS

У Instagram з'явилися Shopping Tags/Шопінг Теги. Для чого вони потрібні? З ними можна просто клацнути по фото і на ньому з'явиться інформація про товар. Натиснувши на таке посилання, можна буде перейти на сторінку з докладною інформацією про товар. Там же буде посилання на сторінку на вашому сайті, де цей товар можна купити. Для бізнес-акаунтів це справжній подарунок! А покупцям буде набагато легше замовити щось через Instagram - не потрібно буде писати в дірект і чекати відповіді.
Можливість здійснення продажів через теги в Instagram до недавнього часу була доступна тільки в США - для великого бізнесу, при наявності англомовного профілю. З травня 2018 року в тестовому режимі Shopping on Instagram з'явився ще в 8 країнах: Бразилії, Канаді, Австралії, Франції, Італії, Німеччини, Великобританії та Іспанії.
В даний час за офіційними даними Facebook ця функція доступна для схвалених компаній в США, Сполученому Королівстві, Австралії, Канаді, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Бразилії, Швеції, Нідерландах, Аргентині, Мексиці, Новій Зеландії, Швейцарії, Пуерто-Ріко, Ірландії, ПАР, Бельгії, Австрії, Перу, Уругваї, Парагваї, Мальті, Еквадорі, Панамі, Португалії, Польщі, Греції, Кіпрі, Данії, Чехії, Румунії, Норвегії, Угорщині, Болгарії, Хорватії, Фінляндії, Латвії, Литві, Словенії, Люксембурзі, Домініканській Республіці, Белізі, Кореї та Японії.
Проте перший український профіль з функцією Shopping on Instagram - happubunny_ua - вже активно використовує всі плюси цієї новинки.

Як це виглядає?


Зміни в акаунті неможливо не помітити. По-перше, публікації з відмітками товару позначені спеціальним значком. По-друге, вже звичні нам кнопки зв'язку: "Подзвонити", "Електронний лист", "Як дістатися" - змінюються на "У магазин", "Текст". При натисканні на візуальну частину поста біля товару з'являється клікабельна ціна. Цінник веде на більш повний опис товару в "Магазині" і вже звідти - в інтернет-магазин, де і здійснюється покупка.
Photo by Jacob
Photo by Leio
Photo by Jacob
Photo by Marion
Photo by Jacob
Що ж необхідно для отримання такого довгоочікуваного функціонала?

  • Наявність інтернет-магазину (бажано з адаптивним дизайном, оскільки в більшості випадків Instagram використовується з мобільних пристроїв).
  • Створений аккаунт у Facebook з заповненим каталогом продукції, яка просувається (каталог можна наповнити з вкладки "Магазин" або з Catalog Manager).
  • Зареєстрований бізнес-аккаунт в Instagram, прив'язаний до відповідної бізнес-сторінці Facebook.
  • При публікації посту в Instagram необхідно тегами відзначити відповідні товари з каталогу і вставити посилання на потрібну сторінку інтернет-магазину.
Photo by Jacob
Photo by Leio
Photo by Jacob
Photo by Marion
Новинка передбачає деякі обмеження.

1. Публікації з відміченими товарами неможливо рекламувати.
2. Не можна відзначати товари на слайд-шоу.
3. Вкладка "Магазин" на сторінці профілю з'являється після додавання 9 товарів.

Які переваги дають Shopping Tags?

Шопінг Теги (Shopping Tags) можна робити так само, як ви відзначаєте зараз інші акаунти на своєму фото. Внаслідок цього візуальна частина не буде страждати - ваше фото можна буде залишити чистим й не навантажувати рекламною інформацією. Але коли на нього натиснути пальцем - з'являться посилання на сторінки з карткою продукту. Така «картка» - це спрощена версія опису продукту на сайті. Тому вона вантажиться швидко (а на телефоні це дуже важливо!). Але якщо є бажання, підписник може або одразу ж повернутися в Instagram, або перейти на сайт і купити ваш товар.

Перспектива на майбутнє

У майбутньому, в Іnstagram можна буд зберігати такі картки товарів. Це дуже корисно, тому що не всі готові купити відразу ж. Іноді хочеться подивитися товар в іншому кольорі, порівняти ціни і якість в різних магазинах і т.д. Можна буде зберегти собі всі картки товарів і потім вибрати з них найкращий.

Ще Instagram планує при натисканні на Shopping Tags / Шопінг Теги показувати слайдшоу, відео. Ваш товар можна буде побачити у всій красі. У підсумку, це повинно позитивно впливати на конверсію - товари будуть купувати частіше.


Раніше ми писали про модель AIDA в маркетингу і продажах.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!