Органічне просування в Фейсбук: чи можливо досягти бажаного без реклами?

Просування в соціальних мережах - процес довгий, особливо з малим бюджетом на рекламу. Facebook - дорогий майданчик, як для розвитку публічної сторінки, але водночас один із найефективніших. Що ж робити, якщо коштів немає, але трафік з фейсбуку потрібний?У цій статті ми розкажемо про способи, як досягти успіху без матеріальних вкладень.

1. Зовнішній вигляд
Перш за все, оформлюйте публічну сторінку так, щоб на ній захотілося залишитися. Почати варто із текстового опису, а саме вкладки «Інформація». Грамотно заповнені пункти допоможуть збільшити переходи з пошуку та дізнатися потенційним покупцям про вас більше.Візуальний контент не менш важливий. Створіть цікавий логотип та власну символіку, по-якій вас будуть ідентифікувати серед інших брендів.

Оптимальний розмір картинок:обкладинка:
851х315 пікселів - використовується як безкоштовний рекламний банер;
аватар: 180х180 пікселів, з них відображається 160х160 пікселів, його розміщення повинно бути видиме у зоні каверу.
2. Аналіз цільової аудиторії

Дізнайтеся хто ваш клієнт, який він, що його зацікавлює та як проводить вільний час. Чим більше ви дізнаєтесь, тим ефективнішим стане контент, який фокусується на певній категорії людей. Дізнатися інтереси вашої аудиторії допоможе Graph Search - соціальний пошук Facebook. У рядку пошуку введіть «Interests liked by people who like [назва вашої сторінки]». Так ви отримаєте список груп, де цільова аудиторія схожа з вашою.

3.Контент стратегія

Це один із найважливіших пунктів, тому що ніяка найкоштовніша реклама не замінить корисного та грамотно пробудованого наповнення сторінки. А це значить, що у вас повинен бути контент-план. З чого почати його складати та де взяти ідеї? Цікаве рішення - це mind map, спосіб генерації типових та нетипових рішень. На практиці ви записуєте асоціації на потрібну вам тему, а потім групуєте їх по категоріях.

Якщо ідеї не з'явилися, ви завжди можете написати на одну із тем:

  • новини: можна брати свіжу інформацію з вашої тематики на Google News та Surfingbird;
  • добірки корисних статей, лайфхаки: 5 порад, 10 книг, 7 фільмів та інше;
  • гумор: не банальні анекдоти і меми, а цікаві, актуальні жарти. Добре працює ньюсджекінг - обігрування трендових новин заради просування бренду;
  • цікаві факти;
  • бекстейдж, внутрішня кухня: люди люблять зазирати за куліси;
  • інфографіка - улюблена тема для репоста у підписників;
  • формула 4С - секс, сміх, страх, скандал.

Коли пости будуть готові, завантажуйте на відкладений постинг та слідкуйте за процесом. Будьте готові вносити правки в контен-стратегію, щоб досягнути гарних результатів.У безкоштовному просуванні головний ресурс - це час: години, дні, тижні, місяці інвестовані на розвиток сторінки.
4. Алгоритми просування в Facebook

Важливо знати про специфіку складного EdgeRank - алгоритму формування стрічки.У чому проблема? Користувачі бачать не всі пости, оскільки частину записів Facebook приховує. Приблизна кількість потрапляння публікацій в EdgeRank - ⅕. Тобто тільки 20% підписників будуть бачити записи вашої спільноти.Складність навіть не в кількості чинників алгоритму, а в тому, що їх цінність регулярно перераховується. На результат впливає багато, в тому числі і тип контенту: найбільшу вагу має пряма трансляція, потім - пости з фото і відео, посилання, після - текст, і найменше шансів у звичайного репоста.Також якщо підписник приховав пост вашої спільноти в стрічці, його друзі, які на вас підписані, теж не побачать даний запис. Чим більше людей «ховає» вас в стрічці, тим менше охоплення і популярність публічної сторінки. Саме тому варто відповідально поставитися до вибору контенту.


5. Безкоштовні методи просування

1. Поширюйте пости в інших групах. Налагоджуйте зв'язок з адміністраторами спільнот зі схожою тематикою. Обмінюйтеся статтями та домовлюйтесь про взаємопіар.
2. Залучайте фахівців. Якщо під публікацією ви бачите питання, на яке може відповісти хтось із експертів потрібної галузі, згадайте його в коментарях.
3. Поширюйте пости в особистих профілях. Якщо ви відмітите в пості людину через «@», публікація з'явиться на його особистій сторінці і в стрічці його друзів. Це працює як органічна реклама.

Є нюанс: тегати можна тільки в тому випадку, якщо це дозволено налаштуваннями приватності. У жодному випадку не зловживайте цим.Також ставте тематичні хештеги та геолокацію, це збільшить перегляди публікації.



Загалом, вам треба робити хороший та цікавий контент, оновлювати інформацію про інтереси вашої ЦА та гарно організувати весь робочий процес. Безкоштовно просувати сторінку, на жаль, нереально, тому що існують витрати на якісний контент. Органічне просування - нелегке, тому досліждуйте, публікуйте та аналізуйте!


Успіх без якісної реклами це важкий та тривалий процес.
Залиште заявку і довго чекати не прийдеться!
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності