Реклама в Google: повна інструкція

Контекстна реклама - це потужний і високоточний інструмент залучення клієнтів в Інтернеті. За допомогою AdWords, сервісу контекстної реклами від Google, можна дуже тонко виділити свою аудиторію і донести рекламне повідомлення. WOO Agency підготували для вас інструкцію, як максимально ефективно використовувати цей сервіс.

Google AdWords можна демонструвати у двох мережах:
  • Пошукова мережа - реклама тут демонструється користувачам поруч із результатами пошукової видачі у відповідь на їх запити. Простими словами, що користувач шукає, те йому і показують у результатах пошуку на перших позиціях. У день обробляється близько 5,5 млрд пошукових запитів.
  • Медійна мережа - реклама AdWords, яка показується на сайтах-партнерах Google. Основною відмінністю пошукової мережі від медійної є формат оголошення: для першої - це виключно текст, а для іншої - це банер чи відеореклама
З чого почати створення рекламного оголошення?

Крок 1: Визначте цілі рекламної кампанії
Перше, що необхідно зробити перед запуском рекламних кампаній - це чітко визначити їх цілі. Вам треба відповісти собі на питання: «Для чого створюється рекламна кампанія? Яких результатів вона повинна досягти?» Цілями реклами в AdWords можуть бути:- Збільшення обсягу продажів і залучення клієнтів - Підвищення впізнаваності бренду


Крок 2: Підрахуйте бюджет рекламної кампанії
Перевага контекстної реклами в тому, що ви платите тільки тоді, коли користувачі переходять за посиланням. Ціна кліка у таких випадках варіюється від декількох копійок до кількох сотень гривень. Усе залежить від тематики та конкуренції, тому мінімальні витрати чекають той бізнес, сфера якого мало популярна.

Варто додати, що Google не буде показувати рекламу, якщо ваш сайт зроблений неякісно, і ціна такого оголошення, звичайно, що буде рости. Тому перед початком запуску рекламних повідомлень варто ретельно перевірити ваш веб-ресурс і встановити там правильні теги для пошукового агрегатора.

У Google Ads ви визначаєте щоденний бюджет кожної кампанії відповідно до своїх рекламних цілей і суми, яку готові виділяти на рекламу.Наприклад, нехай за місяць ви витрачаєте на рекламу 304 дол. США. Розділивши цю суму на 30,4, ви отримаєте свій щоденний бюджет (10 дол. США).Нижче наведено схему визначення щоденного бюджету для цього прикладу.304 / 30,4 = 10 дол. США на день (щомісячний бюджет / середня кількість днів у місяці = щоденний бюджет)Ви також можете створити спільні бюджети, у рамках яких можна розподіляти кошти між кількома кампаніями.


Крок 3: Створіть унікальний текст
Найчастіше мета оголошення - мотивувати користувача перейти на ваш сайт. Тому, щоб це досягти, ваше оголошення повинно мати:

а) ключові слова, які у свою чергу знижують ціну кліка та підвищують релевантність. Якщо ви рекламуєте меблевий магазин у Києві, то вашими ключовими словами будуть «Меблі Київ», «Купити меблі недорого» тощо. Правильно обрати ключові слова допоможе сервіс Google Trends.

б) заклик до дії. «Підкажіть», що повинен зробити користувач (наприклад, «Замовляйте зараз», «Читайте зараз...», «Купуйте у нас» тощо)

в) унікальну пропозицію. Це може бути безкоштовна доставка, сезонні знижки, подарунок, бонус та багато іншого. Наприклад, онлайн магазин MakeUp пропонує безкоштовну доставку незалежно від суми замовлення.

Чи потрібен вам Google AdWords?
Так, якщо ви хочете залучити цільовий трафік із пошуку і медійній мережі.Так, якщо ви хочете платити тільки за тих, хто клікнув по оголошенню і перейшов на сайт.Так, якщо ви хочете точно відстежувати ефективність своєї реклами.
Переваги контекстної реклами:

1. Ненав'язливість. У пошуковій мережі реклама показується тільки тим користувачам, які цікавилися вашим товаром раніше. Простіше кажучи, якщо клієнт шукав чи переглядав мультиварки, то він побачить рекламу саме їх.

2. Можливість платити тільки за результат. У контекстній рекламі є можливість налаштувати оплату тільки за отримані конверсії, які попередньо ми самі встановлюємо (наприклад, можна платити тільки за дзвінки потенційних клієнтів).

3. Швидкість запуску. Оголошення з'являються практично відразу після завершення налаштування рекламної кампанії.

4. Точність. Завдяки великій кількості параметрів, контекстну рекламу можна максимально точно налаштувати саме на вашу цільову аудиторію. 5. Гнучкість. AdWords дозволяє дуже швидко змінювати налаштування та направляти рекламу у русло максимальної ефективності. Саме завдяки цьому, ви маєте змогу робити постійний аналіз кампанії та змінювати її.


«Плати скільки хочеш» - це девіз Google реклами. Ви самі можете вибрати, який бюджет виділити на контекстну рекламу в Google. Кампанії в AdWords можна пристосувати практично під будь-який бюджет, і при цьому вони будуть ефективні. Таким чином, використовуючи AdWords, ви максимально ефективно витрачаєте свої рекламні бюджети і швидко отримуєте нових клієнтів.



WOO подбає про ефективну рекламу!
Залиште заявку.

Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності