ТОП-7 секретів "просування" медичних закладів у соціальних мережах

Незважаючи на те, що до фахівців, які працюють у державних і приватних медичних установах, звертається багато пацієнтів, — розвивати імідж медичного закладу все-таки необхідно. Перш за все звертають увагу при виборі закладу, якому довірять здоров'я, на ставлення до пацієнтів, фаховість, позитивні відгуки інших людей, на те, чи йдуть їм назустріч й чи уважно ставляться, повідомляючи про новинки, а також на швидкість у роботі, наданні результатів аналізів тощо. Саме тому, щоб бути ближчим до людей, — необхідна реклама у соцмережах!
I. Контент та реклама

Контент сторінки — ваше обличчя. Фото та відео повинні бути якісні та красиві. Пріоритет для медичних закладів — контент повинен передавати основний мотив послуги, про яку пишете. Відео ж — показувати професіоналізм фахівців, доброзичливість та довіру, широкий спектр послуг і посмішки пацієнтів. У цьому вам, безперечно, допоможуть фотографи та відеооператори, тому не варто створювати контент самому, а залучитися допомогою фахівців.

Реклама — те, без чого хороший та якісний контент, над якими працювали не одну годину, ніхто не побачить та не дізнається про вашу клініку і послуги, які ви надаєте. Лише 2-6% підписників сторінки побачать ваш контент без реклами.

Facebook — гігантська платформа для того, щоб зробити бізнес успішним і правильно його подати для аудиторії.

ІІ. Послуги

Опис і реклама найбільш популярних та сезонних послуг (вакцинація, гінекологія, косметологія). Щоб привернути увагу аудиторії, вам потрібно зробити акцент на тому, що найбільш необхідно й цікаво вашим потенційним клієнтам. Описуючи ці послуги та роблячи на них знижку або ж спеціальні пропозиції, — приваблюєте звернутися саме до вас.

ІІІ. Лікарі

У кожній із клінік є лікарі, які користуються більшим авторитетом, аніж їхні колеги.

Рекламу варто починати саме з них. Зазвичай до таких публікацій про лікарів люди залишають позитивні відгуки та підписуються на сторінку. Хороші лікарі — це запорука хорошого іміджу клініки.

ІV. Проведення розіграшів

Розігрувати варто те, що найбільш потрібно вашій аудиторії, не радять розігрувати сертифікати на ряд послуг або ж курс. Варто робити розіграші на одну конкретну послугу, так вам удасться відсіяти не зацікавлених у ній людей та призоловів, сформувавши конкретну активну аудиторію.

V. Проведення прямих ефірів.

Прямі ефіри потрібно проводити систематично: раз на тиждень, в обраний день і час.

В ефірі лікар клініки повинен її представляти та розмовляти на тему власної професійної сфери. Варто зазначити, що є два типи ефіру: активний і пасивний.

Активний — коли під час ефіру лікар відповідає на запитання глядачів та надає поради. Пасивний — коли під час ефіру лікар говорить на обрану тему, не відволікаючись на запитання. Відповідь дається після завершення ефіру в коментарях.

Також тематики ефіру слід підбирати відповідно до сезону та зацікавленості.

VI. Міжнародні свята/дні захисту

Не забувайте про міжнародні свята, такі як: День здоров'я, День боротьби зі СНІДом, раком та інші. У ці дні можна зробити безкоштовну консультацію у лікарів, які працюють за цією спеціальністю. Провести безкоштовний збір аналізів, тест на СНІД та ВІЛ.

VII. Коментарі

Для того, щоб ваша аудиторія була активною, вам потрібно одразу визначити для себе тип відповіді на запитання:

■ повна інформація (відповідь на запитання дається повністю, із указаною ціною та рекомендаціями пацієнтові, детально все розписується) — це призведе до активного обговорення та залучення ширшої аудиторії;

■ обмежена інформація (відповідь на запитання дається з неповною інформацією, зазвичай — це номер телефону рецепції або ж посилання на сайт із детальною інформацією та цінами).

Правильне та ефективне ведення соцмереж, а саме реклама у соцмережах, — справа нелегка, адже потрібно аналізувати аудиторію, повсякденні умови, складати графіки публікацій, вивчати активних відвідувачів! Саме тому в цій справі допомагають маркетологи, які беруть вашу популярність у свої руки.

А якщо SMM для вас нове слово, пропонуємо прочитати статтю про те, що таке SMM та з чого варто починати.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!