Редизайн бізнес-сторінок Facebook: для чого він потрібен?

Компанія Facebook презентувала оновлення для бізнес-сторінок у соцмережах, яке допоможе спростити взаємодію з локальними компаніями.

Понад 80 мільйонів малих підприємств представлені на платформі Facebook і1,6 мільярда людей у всьому світі пов'язані з невеликим бізнесом на Facebook. Враховуючи це, Facebook вирішив спростити для людей взаємодію зі сторінками у мережі.
Для цього платформа використала ряд нововведень.


Редизайн сторінок на мобільних пристроях, щоб зробити їх ще більш простими для взаємодії користувачів з місцевими підприємствами та знаходити те, що їм потрібно найбільше. Наприклад, ви можете зробити бронювання в ресторані чи у салоні; побачити останні фотографії, майбутні події та пропозиції. Тепер також можливо переглянути "Історії на сторінках", щоб дізнатись більше про людей, які займаються тим чи іншим бізнесом.
Новий дизайн дає змогу простіше створювати замовлення або бронювати певну послугу. Першими нововведення побачать сторінки ресторанів, місцевих сервісів і ТВ-шоу. Також оновлені сторінки виглядають більш інтуїтивно зрозумілими. На першому екрані ми бачимо швидкий доступ для надсилання повідомлення, здійснення дзвінка та оформлення заявки.
Користувачі використовують рекомендації, щоб поділитись власним досвідом або ж знайти місце куди їхати, що поїсти чи де купувати за рекомендаціями друзів. Відтепер мережа зробила такі рекомендації більш помітними на бізнес-сторінках.
Продовжують створювати події: щомісяця поспіль Facebook використовує 700 мільйонів людей, щоб знайти речі, які можна зробити у своїх громадах. Серед них і такі організації, як CUESA, місцева сільськогосподарська некомерційна організація, яка використовує події, щоб особисто з'єднувати місцеві ферми з покупцями. І якщо ви хочете отримати квитки на подію, ви можете придбати їх прямо у події на Facebook. Мережа стверджує, що події, які продають квитки безпосередньо на Facebook, здійснили продаж удвічі більшої кількості квитків, ніж у випадку, коли вони продавались виключно на веб-сайті.
Також мережа створила «Вакансії на Facebook», щоб допомогти багатьом людям знайти роботу. Як зазначає платформа, місцеві підприємства створюють понад 60% нових робочих місць, тому вони хочуть допомогти й людям знайти ці вакансії, і місцевим підприємствам найняти потрібних людей.
Тепер можливо не лише переглянути розділ "Local" у своєму додатку Facebook, а й встановити автономну локальну програму Facebook для компаній навколо вас, де можна переглянути, які місця рекомендуються найчастіше, а також перевірити, які події відвідують ваші друзі.


Раніше ми писали про блогера у стилі fashion&lifestyle&travelblogger та номінанта премії "Cosmopolitan Awards 2018" у категорії "Лідер думки" - Cабіну Мусіну.
Оскільки все більше сторінок і людей конкурують за обмежене новинною стрічкою джерело новин, відсоток підписників бізнес-сторінки, що бачать ваші публікації знижується. Ще станом на першу половину 2016 року рівень органічного охоплення серед підписників бізнес-сторінок знизився до 52%.
Окрім використання якісної рекламної підтримки публікацій сторінки, створення привабливого, різноманітного та вірусного контенту важливо дбати про технічно правильне оформлення вашої сторінки. Адже новий дизайн перетворює сторінку компанії не в її рупор, а скоріше в висадкову сторінку, де на перший план виводяться такі меседжі як запис на зустріч, замовлення товару, дзвінок тощо.
Раніше ми писали про про просування у соцмережах та проекти WOO agency.
Цікавить співпраця? Залиште заявку.
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо Ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!