Реклама для тих, кому вона потрібна:
просування в соцмережах

Напевно, ще за півроку до відкриття агенції, зацікавившись роботою соціальних мереж, намагався працювати зі сторінкою глянцю Versal. Тоді ще не працювали з таргетованою рекламою, тобто не платили гроші за те, щоб Facebook показував цільовій аудиторії певні публікації.
Дмитро МЕЛЬНИКОВИЧ, власник маркетингової агенції «WOO agency»
Ми займались оформленням сторінки, створенням подій у Facebook. Восени 2013 року створили подію, яку організовував Versal, поширили її між друзями і зібрали близько 100 людей без оплаченої реклами. Зрозуміли, що досягти успіху в соцмережах можна, і вирішили займатися цим професійно. Першим клієнтом був готель у Карпатах «Стара правда», ще в червні 2014 року. Далі нові клієнти приходили за рекомендаціями попередніх. Реклама в соцмережах має явні переваги над іншими тому, що легко виміряти її результативність. Можна дізнатися навіть, скільки людей переглянули перші 10 секунд вашого відео без перемикання.

Реклама повинна бути красивою і ненав'язливою. І якщо вона правильно налаштована, тобто обрана цільова аудиторія, якій вона буде цікавою, то реклама не буде дратувати. Буває, що я бачу рекламу жіночого чаю для схуднення, це свідчення того, що її запускали не професійно, адже, як мінімум, не обрали статі. При запуску важливо добре пропрацювати з деталями: від налаштування локації до вподобань аудиторії.

Найбільші наші проекти — туристичний комплекс «Буковель» і курорт-партнер у Віденських Альпах «Semmering». Перед нами щодня ставлять нові виклики, і ми робимо все для того, щоб із ними впоратися і досягти позитивного результату. Узимку прямі ефіри з «Буковелю» і «Semmering» транслювалися у Facebook щодня, а запускалися з офісу в Івано-Франківську. Тільки уявіть собі масштаб роботи! Відповідно ми навчилися дуже багато нового й пишаємося цим.

Цьогоріч «WOO agency» увійшла до складу Всеукраїнської рекламної коаліції, що об'єднує більше 160 компаній, які працюють на рекламному ринку. Це лідери і найактивніші гравці рекламно-комунікаційного ринку, і це справді привід для гордості. Є ідеї розширення компанії, але про це згодом. Також нас часто запрошують проводити тренінги: недавно з командою були на ІІІ Великій конференції асоціації готельєрів і власників садиб Яремчанщини, де ми розповідали про інтернет-маркетинг для готелів і ресторанів.
"Команда «WOO agency» — професіонали своєї справи. Приємно працювати з людьми, які знають, що потрібно його клієнту, які впевнено йдуть до досягнення поставленої цілі, не зважаючи на стислі терміни чи труднощі під час виконання завдання. Для ТК «Буковель» «WOO agency» не просто підрядник, це справжній партнер, який на рівні з командою курорту вкладає свою енергію та душу в результат. Соціальні мережі сьогодні — це потужний і важливий канал комунікації. Звичайно, що з цим інструментом ще потрібно вміти правильно працювати. Важливо довіряти цю справу професіоналам. Саме такими, як на мене, є «WOO agency».
Бажаю молодій команді процвітання та успіху в подальших починаннях."


Олександр Шевченко,
народний депутат України, автор ідеї та засновник ТК «Буковель»
Цікавить співпраця? Залиште заявку.
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо Ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності
«WOO agency» — це маркетингова агенція, яка будує комунікацію між власниками бізнесу та користувачами соціальних мереж, перетворюючи їх у клієнтів, а лайки — у гроші! Як це відбувається, спитаєте ви? Починаючи із комплексного ведення соціальних мереж, команда розробляє і впроваджує стратегію присутності вашого бренду в Instagram та Facebook. Для кожного проекту формується команда, яка створює унікальний контент, продюсує зйомки, обробляє й погоджує отримані матеріали, пише тексти і займається просуванням для цільової аудиторії. Важливий фактор — оригінальний контент, який залучає користувачів і збільшує вартість брендів і продуктів у їхніх очах. Крок третій — дизайн. За допомогою графічного дизайну команда вирішує різні завдання: від створення макетів для креативної реклами до системи ідентифікації бренду. Майбутнє реклами вже настало, і зараз «WOO agency» показує рекламу тільки тим людям, яким вона може бути корисна, не витрачаючи бюджети даремно за допомогою таргетингу. У довгостроковій перспективі перемагають тільки ті проекти, які мають чітку стратегію, тому команда «WOO agency» продумує кожен свій крок. Це фахівці, готові виконати будь-яке завдання, від професійної зйомки меню для ресторанів до рекламного ролика.

«WOO agency» — це, перш за все, команда особистостей, які прагнуть жити, працювати і створювати потрібні проекти в сфері інтернет-маркетингу, спрямовані на досягнення високих результатів. Це молоді креативні люди, які вміють вдихнути нове життя у бізнес. Постійні тренінги, вебінари та семінари не лише онлайн, а й виїзні, допомагають команді WOO йти в ногу з часом і бути на кілька кроків попереду. Діляться, що полюбляють слідкувати за тим, як вводять новинки конкуренти, коли для своїх клієнтів вони використали це ще минулого тижня.

В офісі WOO Agency є великий диван та 2 крісла-мішки, кажуть, що на них працювати набагато комфортніше, ніж сидячи за столом. Напевно то дійсно так, адже великі та креативні ідеї потребують затишної атмосфери. «Мене надихає наше місто. Коли в голову не приходять ідеї, заварюю смачний фруктовий чай і йду на балкон. Тоді тримайтесь, потік цікавих та креативних думок ллється з моєї голови», — ділиться секретом Юля, WOO-менеджер. А ще дівчата розповідають, що такого інстаграмного офісу нема, напевно, ні в кого.

Дізнайтись більше про послуги і тарифи WOO agency на просування в соціальних мережах,
створення фото та відеоконтенту, навчання та консультування, а також залишити заявку можна тут.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!