Реклама Dove: відмий обличчя від косметики

Бренд створив обманну упаковку, де замість пудри чи рум'ян лежить шматок звичайного мила.
Бренд Dove відомий своєю прихильністю до натуральної краси і нова реклама це підтверджує. Головна ідея бренду - повернути жінкам впевненість у собі та переконати, що вони красиві і без макіяжу. Ці твердження Dove доносить у сміливих, іноді провокаційних кампаніях.

Переважно нова реклама бренду викликає суспільний резонанс, стаючи шалено популярною в мережі. Тому, порівнюючи з багатьма іншими акціями, принти, розроблені Miami Ad School, здаються безневинними: жінкам просто пропонують умитися, щоб прибрати з обличчя косметику. Робити це слід, зрозуміло, із застосуванням мила Dove, яке випущено в обманній упаковці, що нагадує коробочку пудри або рум'ян. Слоган надихає: «Жінки красивіші, ніж вони думають».

Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!