Чи потрібна оффлайн реклама у 2019?

Ми живемо у час, коли з кожним днем все складніше прослідкувати різницю між реальним і віртуальним світами. Режим онлайн 24/7 став нормою для більшості населення. Хоч на сьогодні і стерлися всі кордони, але жоден із цих «світів» не може існувати один без одного.Кожного дня ми стикаємося з рекламними оголошеннями як в Інтернеті, так і на вулицях міста. Але чи ефективна офлайн реклама у 2019 році?


Існує багато стереотипів, що таке офлайн реклама. Насправді, до цієї категорії відносяться не тільки банери та листівки, а ще тематичні івенти, теле- та радіореклама, холодні дзвінки та багато іншого (тобто все, що не стосується мережі).
Давайте по черзі розберемо всі формати:

1. Білборди та вся зовнішня реклама.Рекламні конструкції такого типу поділяються на:

Медіа-носії – типові конструкції для розміщення рекламних оголошень і просування товарів/послуг; Цікавий факт, що у 2017 році у Нью-Йорку споруджено тривимірний рекламний щит.
Вказівники – штендери, вивіски і табло, які розташовані недалеко від локації. Призначені для того, щоб привернути увагу та вказати шлях.
Наприклад, IKEA створила серію рекламних вказівників, які покроково вимірюють шлях до магазину.

Іміджеві конструкції – це унікальні рекламні композиції, які відрізняються індивідуальним дизайном (неонові лампи, об'ємні букви, дюралайт);

Агентство Rethink з Ванкувера наклеїло 9 тис. скляних «діамантів» на щит, що рекламує виставку «Science World's Treasure!».
2. Радіореклама

Оголошення на радіо найкращим чином підійде для реклами події та дозволить спрямувати потік клієнтів туди, куди вам потрібно. Сьогодні в світі існує понад сорок тисяч радіостанцій, конкуренція величезна. Тому необхідно продумати безліч деталей: час трансляції вашого оголошення, частота його повтору, тривалість самого повідомлення і так далі. Це ідеальний формат для тих, у кого цільова аудиторія - люди, які мають автомобіль. Тому що саме вони складають близько 60% від усіх радіослухачів.
2. Якісний продукт.

Ви можете зробити цікаву рекламу, розробити індивідуальний стиль та інвестувати гроші в хороший маркетинг, але основою цього повинен бути якісний продукт. Коли обираєте цей шлях, будьте готові до невтомного моніторингу якості та довгої праці. Винагородою за старання будуть стабільні продажі та міцні стосунки з покупцями. Важливим плюсом є постійні клієнти, які рекламують вас за схемою "сарафанного радіо".
У вас справді унікальний продукт?
WOO зробить так, щоб всі це знали!
Залиште заявку.

3. Тематичні івенти.

Як і будь-яка інша маркетингова акція, розробка спеціальної повинна починатися з постановки цілей і завдань. Кому та яке повідомлення ви збираєтеся транслювати за допомогою свого заходу? Якого ефекту ви чекаєте від своїх гостей? Прямо чи нативно ви будете презентувати ваш продукт. Від відповідей на ці запитання буде залежати формат заходу і окремі нюанси програми. Все залежить від бюджету та бажаного масштабу. Наприклад, у центрі британської столиці пройшло свято «Coca-Cola». Під час урочистостей у повітрі кружляло сто літаків, які вимальовували логотип, також було випущено в небо 200 тисяч зарядів святкового салюту. За геніальні рекламні акції оргкомітет Каннського фестивалю реклами визнав компанію Coca-Cola найкреативнішим рекламодавцем 2012 року, повідомляє BrandChannel.

4. Реклама на телебаченні

Цей тип реклами вважається найскладнішим і матеріально витратним способом офлайн-просування. Це кардинально інший формат, який, крім величезного бюджету, відрізняється ще масштабом. Успішною рекламою на телебаченні є вірусна реклама, згадайте тільки-но рекламу гелю для душу з піснею, що зводить з розуму: « О, Palmolive мій ніжний гель, даруєш запах орхідей».

Якщо порівняти всі витрати з кількістю унікальних переглядів, можна зрозуміти, що телереклама пропонує глядача за найменші витрати.

5. Реклама в газетах і журналах

Розміщення рекламних оголошень у друкованих виданнях - це один із найпростіших методів залучення людей. Періодичні видання в Україні читають близько 8,7 млн громадян. Для розміщення оголошень підійдуть як безкоштовні газети для пошуку роботи, так і дорогі глянцеві журнали. Під час вибору місця для розміщення і під час підготовки оголошення, враховуйте свою цільову аудиторію. Коректно складене оголошення і влучно обране видання негайно зроблять результат у вигляді великої кількості відгуків.

Як оцінити результат офлайн реклами?

Такі показники, як GRP, OTS і CPT оцінюють ефективність оголошення.GRP - показник, що відображає масштаб рекламно-інформаційного впливу. Такий рейтинг - це відношення аудиторії, що бачить повідомлення, до всієї аудиторії в цілому, яку могло охопити повідомлення. Приклад розрахунку GRP: якщо в перший день кампанії, рекламу побачило 15% аудиторії, то рейтинг дорівнює 15. У другий день рекламне повідомлення побачило 50% аудиторії, відповідно рейтинг дорівнює 50. Результат і кінцевий показник GRP дорівнюватиме 15 + 50 = 65.

OTS - це показник, який оцінює загальну кількість переглядів, які були досягнуті в результаті рекламної кампанії. Для коректного розрахунку OTS необхідно знати показник рейтингу кампанії і GRP. Формула розрахунку: OTS = (GRP (%) * Розмір аудиторії ('000)) / 100.

CPT - вартісний показник, який являє собою собою ціну досягнення 1 тис. контактів або охоплення тисячі цільової аудиторії. Показник дає можливість порівняти ефективність цінового впливу різних типів медіа, шляхом приведення їх до єдиного показника (ціна за 1000 глядачів)Показник розраховується за такою формулою: CPT = (вартість реклами / розмір цільової аудиторії) * 1000.



У загальному, головними перевагами офлайн реклами є: неможливість її переключити, а також, із розрахунку витрат, цей вид реклами є одним із найдешевших. Звісно, існують і недоліки: складніше сегментувати ЦА та неоднозначне сприйняття публікою.


Тепер ви знаєте практично все, що потрібно для організації повноцінної маркетингової офлайн кампанії. Залишилося тільки почати діяти! Бажаємо успіхів, звертайтеся за допомогою до WOO Agency!


Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності