Рекламні пости приховати не можна показувати: поставте кому

Що там новенького у Facebook? Розробники соціальної мережі планують внести серйозні зміни у концепцію. Для авторизованих користувачів пріоритетним у стрічці буде контент друзів та близьких, а вже потім рекламні проплачені пости.

Про це на своїй сторінці у Facebook написав керівник компанії Марк Цукерберг.



«Ми розробили Facebook для того, щоб люди завжди могли залишатися на зв'язку і спілкуватися з рідними. Саме тому ми завжди ставимо сім'ю та друзів за пріоритет. Згідно з дослідженнями зміцнення наших відносин покращує наше благополуччя та щастя. Але нещодавно ми отримали відгуки від користувачів про те, що публікації від компаній, брендів та медіа - витісняють особисті моменти», - Марк Цукерберг.

Керівник команії написав, що команда розробників несе відповідальність за те, щоб їхніми послугами не просто весело користувалися, а й вони були корисними для людей. Тому вони уважно вивчили цю тенденцію, розглянувши академічні дослідження та провівши власні з провідними експертами в університетах.

Дослідження показують, що використання соціальних мереж для спілкування з людьми, про яких ми піклуємось - сприяє нашому благополуччю. Тоді ми відчуваємо себе більш потрібними і менш самотніми.

«Виходячи з цього, ми робимо серйозні зміни в тому, як ми створюємо Facebook. Я змінюю ціль, яку надаю групам з послугами, зосередивши увагу на тому, щоб допомогти вам знайти релевантний вміст, допомагаючи отримувати більш значущі соціальні взаємодії.

Перші зміни, які ви побачите, з'являться в стрічці новин, де ви зможете побачити більше контенту від ваших друзів, родини та груп. Ви будете бачити менше публічного вмісту, як-от публікації від компаній, брендів та засобів масової інформації», - розповів Цукерберг

Марк розуміє, що ці зміни приведуть до зниження охоплення через те, що люди почнуть менше часу проводити у стрічці Facebook. Проте команда Facebook сподівається, що час, який люди витрачатимуть на гортання стрічки знизиться, але буде цінним.

«Якщо ми зробимо це правильно, я вірю, що це також буде корисним для нашої спільноти та нашого бізнесу в подальшому», - зауважив Марк Цукерберг.

Нагадуємо, що раніше у Facebook вже з'явилася функція приховування непотрібного контенту у своїй стрічці. Читайте детальніше: 5 простих лайфхаків у Facebook.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!