Сет Годін: 7 найважливіших питань у житті кожного маркетолога

Коротке, але змістовне керівництво від знаменитого письменника і підприємця Сета Годіна.
Сет Годін - один з найвідоміших маркетологів сучасності. Головним досягненням Сета, безсумнівно, є його книги, які багато в чому були рушійними силами у розвитку сучасного маркетингу. Більше ніж за 10 років Сет Годін написав ряд бестселерів, серед яких: «Ідея-вірус», «Довірчий маркетинг», «Всі маркетологи - брехуни», «Фіолетова корова», «Подарунок на додачу», «Яма», «Small is a new big» і кілька інших менш помітних.

Письменник переконаний, що кожен маркетинговий виклик обертається навколо декількох питань. Пропонуємо ознайомитись з ними нижче та неодмінно використати на практиці.

ДО КОГО
ви хочете достукатися? (Якщо відповідь - «до всіх», то почніть заново.)

ЯК вони дізнаються, що саме ви хочете їм запропонувати?

ЯКУ ІСТОРІЮ ви розповідаєте/проживаєте/поширюєте?

Резонує ця історія з поглядом на світ, який вже склався у цих людей? (У що вони вірять? Чого вони хочуть?)

ДЕ ховається страх, який не дає людям діяти?

КОЛИ, згідно ваших уявлень, люди повинні почати діяти? Якщо відповідь «зараз», то що завадить людям сказати «пізніше»? Адже це безпечніше.

ЧОМУ? Що ці люди розповідають своїм друзям?


Джерело: management.com.ua

Раніше ми писали про те, до чого потрібно бути готовими з новою рекламною потітикою Facebook.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!