Що чекає ресторани та кафе в 2018 році і як підготувати свій заклад?

Привабити гостя в заклад у перший раз — процес досить нескладний. Варто продумати стратегію, виділити бюджет і реалізувати задум — тоді на відкриття до вас прийде чимало людей. А далі починається найскладніше: зробити так, щоб вони поверталися і рекомендували заклад друзям.

Яким повинен бути продукт?

Що потрібно робити, щоб ваш продукт задовольнив не лише гостя, а й вас як власника:

1. Почніть з позиціонування свого закладу. Він повинен мати чітке визначення: наприклад, у вас італійський ресторан, пекарня або фастфуд. Запам'ятайте: ваше позиціонування буде впливати на очікування відвідувачів. Гість, який на обід хоче хінкалі, не піде в італійський ресторан, він буде шукати грузинський. Таким чином, ви визначаєте плани продажів і асортимент меню.

2. Далі визначте тип вашого клієнта. Дайте відповідь на питання: чому він приходить саме до вас, що ви можете йому запропонувати? У вашому меню повинен бути «особливий продукт». Коли ви постите фотографію какао з маршмеллоу в Instagram вашого закладу, подумайте: навіщо гостю їхати спеціально до вас на какао, якщо його продають у кожному кафе? Створіть продукт, заради якого люди до вас точно прийдуть, а далі він стане приводом повертатися і основою вашого прибутку.

3. Визначте завдання страв та пам'ятайте про їх правильне позиціонування. Наприклад, склад кожної страви повинен бути без надмірної кількості вуглеводів, щоб у гостя залишилося відчуття голоду і він не передумав коштувати основну страву. Якщо ж ми говоримо про формат кафе, то там відвідувачі, навпаки, не готові проводити багато часу. Тому одна страва має бути досить ситна. При складанні технологічної карти страви враховуйте харчову цінність кожного інгредієнта - тоді ваше меню стане надійним маркетинговим інструментом.

Інтер'єр

Щоб зрозуміти, які емоції викликає у гостя ваш інтер'єр, варто пройти його шлях. Приклади питань, на які вам потрібно відповісти:

1. Чи легко вам було знайти заклад?

2. Чи доречна вивіска?

3. Чи не слизькі сходинки?

4. Чи передбачений у закладі гардероб або вішалки для одягу?

5. Чи зручні столи та дивани і чи відповідають вони концепції закладу?

6. Чи комфортне світло у закладі?

7. Чи є квіти або декор на фасаді?

Яким буде ресторанний маркетинг?

Маркетинг в ресторанному бізнесі в 2018 році — це емоції й автоматизація. Програми лояльності, комунікація в соціальних мережа, прийом замовлень, розрахунок гостей, внутрішні процеси й обслуговування — все повинно бути автоматизовано.

Джерело: joinposter.com

Для успішного ведення бізнесу варто продумати про просування бренду в соціальних мережах. Читайте, що таке SMM та з чого починати.

Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!