Впізнаваність бренду: важливі кроки, щоб досягти бажаного

У сучасному світі кількість товарів збільшується зі швидкістю світла, тому ви повинні чимось відрізнятися, щоб клієнт запам`ятав саме вас. Допоможе в цьому формування впізнаваності, головним фактором у становленні якої є знання про продукт та довіра до бренду. Отже, впізнаваність – це здатність споживачів згадати торгову марку, коли вони обирають або купують товар.


На прикладі Apple можна усвідомити наскільки важлива впізнаваність та довіра до бренду. Найпопулярніша корпорація у світі виростила навколо себе мільйони відданих фанатів, які впізнають продукт компанії за індивідуальними ознаками. Девіз «Think Different» («Думай інакше») показує маркетингову політику компанії, яка зробила ставку на ультрасучасний дизайн, творчість та нестандартність.
Ми виокремлюємо чотири основні види впізнаваності, які вказують на ступінь популярності бренду:

1. Top of Mind – перший бренд про який думає споживач, коли згадує певну товарну категорію. Це може бути Milka серед великого вибору шоколаду, чи IKEA серед меблів. Високий відсоток впізнаваності (наприклад, понад 50%) говорить про те, що це однозначний лідер серед конкурентів.

2. Спонтанна впізнаваність – бренд згадують та обирають, коли пропонується вибір з декількох схожих за категорією товарів. Наприклад, один кетчуп від іншого кардинально не відрізняється, але, коли робимо вибір серед декількох, ми надаємо перевагу певному бренду.

3. Впізнаваність із підказкою (Brand Recognition) – споживач ідентифікує бренд, коли бачить або чує щось про нього. При цьому можна розглядати впізнаваність власне назви, лого, упаковки чи самого продукту. Наприклад, на логотипі якого бренду зображена синя пташка? Логічно, що це Twitter.

4. Brand recall (асоціативні зв'язки з торговою маркою) – здатність згадати конкретного виробника, коли виникає потреба. Наприклад, за необхідності купити будівельні матеріали споживач згадує про гіпермаркет Епіцентр.


Підвищення рівня впізнаваності бренду сприяє стабільному росту, дозволяє підвищувати ціни і вводити нові найменування без ризику втрати існуючих клієнтів. Завдання маркетолога – створити стійку асоціацію з брендом серед аудиторії.

"Важливими критеріями у створенні впізнаваного образу є якісний продукт та айдентика (брендинг)."
1. Брендинг.

Неодмінною умовою просування торгової марки є стилістика бренду. Сюди входять логотип, уся візуальна частина та стиль написання текстів (Tone of voice). Головною умовою є використання брендингу скрізь: починаючи від соціальних мереж, закінчуючи етикетками.Також фірмовий стиль не тільки додасть індивідуальності, а й виокремить вас на тлі конкурентів. Найвідомішими логотипами вважають лого брендів Apple, Google, Coca-Cola, Microsoft та Samsung.
2. Якісний продукт.

Ви можете зробити цікаву рекламу, розробити індивідуальний стиль та інвестувати гроші в хороший маркетинг, але основою цього повинен бути якісний продукт. Коли обираєте цей шлях, будьте готові до невтомного моніторингу якості та довгої праці. Винагородою за старання будуть стабільні продажі та міцні стосунки з покупцями. Важливим плюсом є постійні клієнти, які рекламують вас за схемою "сарафанного радіо".
У вас справді унікальний продукт?
WOO зробить так, щоб всі це знали!
Залиште заявку.

Вірусність.

Цікавим і досить ефективним способом є популяризація продукту через інформацію, яка швидко поширюється. Це може бути вірусний контент: текст, фото або відео, обов'язково щось помітне, веселе, корисне або сенсаційне, щоб люди захотіли комусь це розповісти чи переслати.

Сенсаційним може бути навіть сам продукт, особливо якщо це новинка, тільки згадайте маску від чорних цяток та кількість інстаграм сторінок, які її продавали. Головним критерієм якісного вірусного продукту є бажання це сфотографувати. Такий шлях одного разу обрали Coca-Cola та Lays. Перші написали на етикетках пляшок імена людей, а інші додали посмішку на верхню частину пачки чипсів.


Як оцінити ступінь впізнаваності?

Для вимірювання результатів кампанії вам допоможуть різні інструменти.

  • Наприклад, дізнатися, чи збільшилася кількість згадок бренду і потрібних запитів можна за допомогою сервісів Google - Google Trends і Google Alerts.
  • Порахувати ступінь залучення користувачів та соціальні показники можна за допомогою інструменту Viral Checker.
  • Крім того, корисно скористатися таким інструментом, як анкетування споживачів. Перевірте, чи впізнають ваш бренд частіше? Запам'ятали його? З чим асоціюється ваше лого? Назва вашої торгової марки згадується тільки після підказки чи і без неї? Зберіть дані до і після кампанії, щоб мати можливість порівняти показники і внести відповідні корективи.


Чи дійсно це так важливо?
Високий рівень обізнаності про бренд забезпечує перевагу серед інших товарів. Чим більше знань про товар на ринку, тим вища ймовірність, що споживач згадає торгову марку в момент прийняття рішення "купувати чи ні".Клієнт схильний беззастережно довіряти компаніям-виробникам, понад 60% споживачів не читають склад продукції, яку купують. Іноді лише спираючись на те, що диктують бренди-лідери та через страх зробити неправильний вибір, споживач обирає відомі торгові марки, про які десь чув, читав чи бачив рекламу.


Тепер зрозуміло чому впізнаваність збільшує продажі. Тому якщо ви хочете, щоб споживач обрав саме ваш продукт ми раді вам допомогти.
WOO Agency чекає саме на вас!



Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності