Стів Джобс: секрети маркетингу та успіху компанії Apple

Стіва Джобса, по праву, можна вважати революціонером у сфері маркетингу, який перетворив Apple, яка стояла на межі банкрутства, у одну із найприбутковіших корпорацій світу.
Стів Джобс є прикладом успішної особистості, який все досягнув сам. У нього була мета, яку він вдало реалізував у всесвітньо відомій компанії Apple. Які ж його секрети успіху? Що для нього означав маркетинг? За його слова, маркетинг це все, що пов'язано із цінностями. У такому глобалізованому світі важко запам'ятати весь масив інформації. Тому Стів Джобс наголошував на тому, що потрібно зробити так, щоб у людей, почувши про бренд Apple, виникав певний образ, асоціація.
Ось декілька його основних правил:
  • Знайдіть правильних наставників. Завжди прагніть навчатися чомусь новому, перейняти досвід великих людей.
  • Створюйте відмінний продукт. Намагайтеся завжди удосконалюватись та бути першими серед перших.
  • Майте свої принципи. Будьте унікальними і робіть те, що буде вас вирізняти серед інших.
  • Витрачайте гроші. Джобс був справжнім шоуменом і фанатом широких жестів. Яскравим прикладом цього служить знаменитий рекламний ролик нового Macintosh «1984». Як завжди, Джобс вирішив грати «по-великому». Він найняв режисера фільмів «Чужий» і «Той, що біжить по лезу» Рідлі Скотта і витратив $ 900 000 для того, щоб зняти 60-секунд ролик і ще $ 800 000, щоб прокрутити його один раз під час Супер Боулу. Це був великий ризик для компанії, особливо з огляду на той факт, що успіх рекламного ролика був зовсім неочевидним. Насправді, керівництво Apple так сильно ненавиділо цю рекламу, що не хотіло запускати її зовсім. Але велика ставка зіграла.
  • Зберігайте секрети та породжуйте таємниці. Стів Джобс був майстром у сфері презентації продукції та створення таємничості навколо них. Перед тим як Джобс представив iPhone, весь світ обговорював його протягом року, викладалися фотографії передбачуваних прототипів пристрою, дизайнери створювали свої власні версії зовнішнього вигляду майбутнього телефону від Apple.
Все це є прикладом для наслідування. Успіх залежить від нашого бажання його втілювати та що саме ми для цього робимо. Тріумф корпорації Apple завжди буде асоціюватись із харизматичною особистістю великої людини, майстерного маркетолога Стіва Джобса.

Джерело: CossA
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!