Готуємося до продуктивного року: Тренди в SMM 2019

Як не загубитися в натовпі, виділитися на тлі конкурентів і зацікавити потенційного покупця? Перш за все, потрібно знати найбільш перспективні SMM-тренди і вміти їх використовувати.Ми склали для вас список інструментів і методів, які будуть найбільш актуальні в 2019 році. Поширь цю статтю для тих, кому це буде цікаво.


Тренд №1: Акцент на взаємодію

Проведення інтерактивів, опитувань та ігор - створює відчуття контакту та збільшує прихильність до бренду, а це саме те, що цінуватиметься в 2019. «Зацікавити та утримати» - таким повинно бути ваше гасло.

Тренд №2: Micro Influencers

Великі лідери думок, які мають мільйони користувачів, відходять на другий план у сфері SMM-просування. Стають дієвішими невеликі блогери 10-15 тисяч, які мають аудиторію більш активну, й цінова політика в яких значно нижча. Помітили, як змінюються тенденції? Спочатку всі вірили яскравій рекламі по телевізору, потім були селебреті, згодом відомі блогери, а зараз лідери думок з невеликою кількістю підписників. Тому, в 2019, обираючи блогера через якого рекламувати послугу чи товар, не треба зосереджуватися на цифрі.

Тренд№3: Лонгриди повертаються

Довгі публікації знову в тренді. Статистика показує, підписник дочитає навіть найдовший пост до кінця, якщо тема дійсно цікава. Але це не означає, що всі тексти повинні мати довжину стометрового папіруса. Треба тримати баланс між розміром та періодичністю таких публікацій. Найкращий час, щоб опублікувати довгі пости - будні, а у вихідні розвантажуйте «легким» контентом.

Тренд №4: Shopping Tags в інстаграмі.

Shopping Tags - це спеціальні теги, при натисканні на які, користувачі потрапляють відразу на сторінки товарів з їх описом, ціною і методами купівлі.

На даний момент новий функціонал доступний тільки в Європі та США, але розробники обіцяють, що скоро він буде доступний і для СНД.

Тренд №5: Augmented Reality «Доповнена реальність»

Іноваційний тренд SMM 2019 - це стирання грані між реальним і цифровим світом. Багато відомих брендів вже успішно використовують цю технологію. Фейсбук вже додає AR-інструменти в «інстаграм-сторіз». А Snapchat дозволив створювати власні Snap Lenses, в яких AR-елементи виконують не розважальну, а бізнес-функцію, ведуть на сторінку замовлення. Цим відразу ж скористалися в Nike і отримали чудовий результат - партія кросівок Air Jordan розійшлася за 20 хвилин.
Наприклад, інтернет-магазини можуть запропонувати клієнту онлайн «приміряти» ту чи іншу річ.

Тренд №6: Недовговічний контент
Всім відомі stories в інстаграмі виходять на перший план та завойовують ще більшу прихильність серед користувачів. Головна їхня перевага - вони діють тільки 24 години. Дослідження свідчать, що часові рамки завжди підштовхують до дії, а тому більша ймовірність, що клієнт їх перегляне.

Тренд №7: Бренд з обличчям засновника

Цей тренд заснований на тому, що підприємець стає публічним, показуючи, що відбувається за лаштунками гарної картинки. Користувачу дуже важко сприймати ресторан, автосервіс, кондитерську, як щось одухотворене, а ось її власника - легко. Даючи обличчя бізнесу, тобто знайомлячи з засновником та командою, його роблять більш зрозумілим і близьким, а значить, він буде заслуговувати на довіру. Як бачите, нічого кардинально нового 2019 рік не обіцяє, в загальному поліпшуються ідеї минулих років. Але при цьому є одна важлива деталь - головний тренд SMM, який ми побачимо в 2019 році, це ще більший ступінь «олюднення» та «оживлення», як контенту, так і методів роботи.


Цікавить співпраця? Залиште заявку.
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо Ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!