«Інстаграм для бізнесу, що продає послуги: як зробити його візуально-привабливим»

Ви, напевно, не раз чули, що Instagram - це соціальна мережа про фотографії. А як сфотографувати послугу? Іноді ніяк. А якщо фотографії немає, то і в Instagram робити нічого. Більшість так думає і навіть не розглядає для себе цю платформу. А, може, даремно? Сьогодні читайте в статті про ідеї для візуального контенту сторінки в Instagram, які допоможуть від бухгалтера до майстра манікюру.


Випадок, коли ваші послуги можна сфотографувати
Робити фото точніше не самих послуг, а результату. Публікації в аккаунті фотографа - це результат послуги, яку він надав клієнтам. Або демонстрація того, що він може запропонувати, адже в кадрі будуть помітні стиль і смак людини, який потім буде робити для вас професійну зйомку.



Маєте помітний результат, робіть фото до/після

Якщо ви ведете аккаунт клінінгової компанії, то можна сфотографувати кімнату до прибирання і після, і показати результат вашої роботи. Але в деяких випадках цей підхід дуже часто використовується, і став певним антитрендом.
Креативність - це означає взяти вже відомі елементи і з'єднати їх унікальним чином.
Майже на всіх сторінках бровістів, майстрів нарощування вій чи манікюру зображені макро фото до/після. Креативте! Зробіть знімок в незвичайній позі, замість рівно покладеної руки, зв'яжіть її мотузком, якщо для вас це занадто. Шукайте ідеї в закордонних аккаунтах чи в Pinterest.
Якщо ваші послуги неможливо сфотографувати

Є такі послуги, фото яких не має цінності. Ні процес, ні результат. В основному - це консалтинг. Але, як красиво та різноманітно фотографувати юридичну консультацію? Або роботу з психологом? Або зведення дебету з кредитом? Та ніяк. Тому що, це не обов'язково, і є маса інших варіантів.
WOO знає ці способи!
Залиште заявку і ваш контент буде цікавий та ефективний.
Не вистачає ідей для фото, створюйте комікси

Це картинки з певним сюжетом та персонажами (можуть бути схожими на вас), які намалював дизайнер. Оскільки картинка малюється спеціально під ваші потреби, на ній цілком можна відобразити процес надання послуги, і саме так, як вам більше подобається. Обираючи стиль для зображень, в першу чергу варто орієнтуватися на вашу цільову аудиторію (а не на смак дизайнера), що їм відгукується: гумор, кариката, шаржі, мультики або нічого?
Інфографіка допоможе вам у поширенні ідей і популярізації фактів

Маєте багато текстової інформації?

Створюйте інфографіку. Факти подані у вигляді схем - це ще один спосіб дизайном успішно замінити фото. Розробіть дві категорії зображень: перший - це відомості, аналітика та статистика саме вашого бізнесу, другий - інформація на певну тематику, яка буде цікавою для ваших читачів.

Якщо хочете більшої впізнаваності, створюйте особистий бренд

Як ми писали в попередніх статтях, обличчя бренду сьогодні дуже важливе. Найпопулярніші пости донині на тему гарячих порад, які здатні вирішувати завдання реальної людини і несуть в собі корисний досвід. Наприклад, 10 порад про те, як зробити відпустку економною.

Покажіть послугу так, щоб нею захотілося скористатися
Розкажіть своїй аудиторії цікаву історію

Також, досить ефективно популяризувати свою справу через історії. Чуттєві, вражаючі та захоплюючі. Ми впевнені, що у кожного є що розповісти: коли вперше з'явилася ідея створення, про команду, про складний період або описати якусь кумедну ситуацію.


Щоб інстаграм запрацював, знайдіть той формат, в якому вам буде приємно і цікаво працювати.

Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності