Взаємодійте

Нещодавно Facebook оголосив про великі зміни в плані управління новинною стрічкою, сервісом, яким користується 2 мільярдів користувачів щомісяця. Під новим режимом слід розуміти те, що користувачі бачитимуть більше контенту від друзів і родини, а також від брендів та видавців. Новий алгоритм також буде сприяти змісту, який залучає багато органічних коментарів до популярних публікацій. Тобто конкурс «познач в коментарях необмежену кількість разів трьох друзів» тепер Facebook сприйматиме як спам і пост побачить небагато людей.

Адам Моссері, віце - президент Facebook, зазначає, що останні зміни в алгоритмі подачі новин призначені для того, щоб допомогти людям краще об'єднуватися у мережі.


Адам Моссері: ми намагаємось зосередити увагу на тому, як допомогти людям зблизитися у мережі. Фейсбук, новинна стрічка, усе це було створено для того, щоб об'єднати людей. Ми хочемо, щоб новинна стрічка стала місцем, де люди спілкуються, де вони взаємодіють з іншими людьми. Тому ми зосередимось на цьому.

Відбуватиметься багато змін, але контент, який надихає, полегшує взаємодію користувачів - отримає більше охоплення, а вміст, який робить це менше, буде рідше з'являтися у стрічці.

Відеоконтент – це важлива складова Facebook, але він має більш пасивний характер. Ви просто сидите і дивитеся його. Зазвичай, не ставите лайки, не коментуєте та не спілкуєтесь з друзями. Відповідно, через це, змінюється алгоритм видачі, тому відео тепер в стрічці буде менше.

Люди бачитимуть менше вмісту з бізнес-акаунтів. Зміст сторінки все одно буде важливою частиною системи, але це дещо зміниться. Контент, який активно поширюється та обговорюється між друзями буде частіше з'являтись у новинній стрічці, а той, який публікується безспосередньо з бізнес-сторінок трохи зменшиться.

Так, це більше, ніж зміни у роботі новиної стрічки. Це не просто налаштування.

Це, насамперед, спроба допомогти новинній стрічці досягти своєї основної функції - зближення людей зі своїми друзями та сім'єю.

Йде мова про створення більш сприятливого інформаційного каналу, де є яскравий, масштабний обсяг взаємодії та обговорення.


Отже, одним з ключових моментів є розуміння того, що надихатиме людей більше взаємодіяти або поширювати інформацію у майбутньому.

Наприклад, ми надаватимемо перевагу довгим коментарям, які людина пише вдумливо. Тобто таким чином ми будемо зменшувати кількість спаму та непристойного змісту.

Коментарі є більш цінними, ніж "лайки". Наприклад, якщо ваш друг опублікує фото своїх дітей, щоб не витрачати свій час на коментар, легше просто вподобати пост. Це досить легко, всього лише одна кнопка.

Таким чином, новини, які «природньо» поширюють та про які багато говорять, приведуть до високого органічного охоплення.

Але, в цілому, рейтинг не залежить від текстової новини чи навіть відео. Ми просто хочемо оцінити те, як цей контент сприймається друзями. Facebook розглядатиме, які історії насправді надихають на значущі взаємодії між людьми і цінуватиме такі публікації більше.

Але в середньому відеоматеріали, як правило, сприяють меншій взаємодії, тому що це пасивне сприйняття.

Цінність новин - це інформування людей про навколишній світ. Перед нами стоїть відповідальність - зробити все можливе для збереження цілісності та правдивості інформації, що проходить через нашу систему. Ми не хочемо, щоб на нашій платформі з'являлися фальшиві новини. Але ми також не знаємо, чи можемо відповідально вирішити, що є фальшивим, а що ні.

Нам доведеться пройти довгий шлях. Багато проблем, які ми намагаємося вирішити, складні, і це займе багато часу. І це не спосіб спробувати звільнити себе від будь-якої відповідальності, ми дійсно хочемо вдосконалити цю систему.

Адам Моссері - віце-президент Facebook

Джерело: Wired

Читайте більше про те, що відбудеться з рекламними постами у Facebook.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!