Wow-тренди фірмового стилю: робимо ваш бізнес впізнаваним


Кожен з нас має певне враження про той чи той бренд. Загальний образ формує не тільки продукція, а й логотип, шрифти, колористика, цінності компанії та багато іншого. Як зробити так, щоб ці елементи працювали на ваш бізнес, читайте у нашій статті.

Фірмовий стиль або айдентика - це ваш візуальний маркетинг. Головною задачею якого є зробити продукт унікальним та виокремити його може на тлі конкурентів. Все, що пов'язане зі стильовим оформленням прописується у брендбуці. Зазвичай він передає цінності компанії, маркетингові стратегії та візуальні складові бренду. Якщо ви тільки починаєте бізнес або хочете зробити редизайн існуючого, то вам буде цікаво дізнатися, які тренди є в сфері брендбуків. Ми підібрали три найактуальніших, які стануть для вас дороговказом.

Minimalism
Досить помітно, що велика кількість брендів переходить з індивідуальних на більш гармонійні та класичні лого. Частково це втрата самовираження. Тенденція досить цікава і здається дивною, проте зумовлена так званим «принципом самозаперечення». Коли бренди, які є лідерами думок у певній сфері, фокусуються на контенті та експертності. Прикладом є Pepsi та український сервіс оренди суконь Oh my look!, які змінили свої лого з прописного на статичний.
Hard color

Протилежність попередньому тренду - це мода на кислотні кольори та їх поєднання. Оформлення бренду у стилі "так, щоб око різало" набирає популярності. Ця тенденція також проглядається не тільки в дизайні, а й в моді. Зараз мегапопулярні 80-90 роки, тому в цьому тренді є деяка олдскульна тематика, але виконана в поп-артовій стилістиці. Дизайн в такому стилі ідеально пасує для брендів, які хочуть сміливо заявити про себе.
Цікавить створення унікального фірмогого стилю для вашого бізнесу? Залишайте заявку.
Tone of voice.

Маркетологи знають, що в кожної відомої корпорації є певна манера спілкування з клієнтами в соціальних мережах, фірмових магазинах чи через рекламу, якої вони дотримуються у всіх каналах зв'язку. Тому одним із обов'язкових пунктів в брендбуці є tone of voice або голос бренду. У 2019 в цій сфері кардинально нічого не змінюються, і якщо ви прагнете популярними та впізнаваними, то ви повинні мати єдиний стиль спілкування з аудиторією.Наприклад, в брендбуці Skype є опис одною фразою «Ми завжди пояснюємо наші послуги простою мовою. Якщо ваша мама не зрозуміла, про що написано, значить це не тональність Skype».Також, цікавий брендинг в б'юти бару G.bar. Назвами всіх послуг якого є англійські слова, написані російською мовою. Вони зробили це першими, а потім це почали копіювати. Хоч і багато пишуть, що це дратує, але засновниці G.bar відповідають, що в цьому і є сенс.
Надалі від брендів очікуються все більш сміливі рішення. Сміливі, але красиві. Дивні, але збалансовані. У рамках правил все вже придумано. Доводиться їх порушувати, щоб виділятися.

Тому, створюйте та дивуйте своїх клієнтів новими рішеннями. Вигадуйте, впроваджуйте та насолоджуйтесь процесом!

Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!