Як за 47$ продати участь в події на 91000 грн - ефективний інструмент лідогенерації у Facebook


Щороку журнал Versal проводить в Івано-Франківську дитяче свято краси й таланту Міні-Міс серед дівчаток, віком від 6 до 11 років.

Для отримання реєстрацій на цю подію було обрано рекламний інструмент Facebook - "Генерація лідів", терміном на 14 днів з бюджетом 47$.
Рекламу було спрямовано на користувачів, віком від 25 до 44 років, у яких є діти 6-12 років, що проживають у місті Івано-Франківськ та приміській території (у радіусі 40 км від міста).


Пост був коротким та інформаційним. Привабливий 45-ти секундний ролик з минулої події та емоційно приємний, лаконічний заклик до дії:
Більш детальну інформацію користувач зміг отримати, натиснувши на кнопку "Зареєструватися":
У формі автоматично з'являються дані користувача (на основі тих, які він вносить під час реєстрації на Facebook): електронна адреса, ім'я та телефон, які можна відредагувати. Але здебільшого усе, що залишається зробити – це натиснути на кнопку "Submit", після чого дані надсилаються на потрібну вам пошту.

За результатами рекламної кампанії було витрачено 46,91$ та отримано 63 ліди з середньою вартістю за одну заповнену форму 0,74$.
Хочете отримати потенційних клієнтів за допомогою форми лідогенерації? Заповніть бріф!
З 63-х лідів 26 підтвердили свою участь у конкурсі та внесли реєстраційний внесок розміром 3500 гривень.

Таким чином, за 14 днів з бюджетом в 46,91$ було зареєстровано 26 реальних учасників конкурсу, які оплатили загалом 91000 грн.
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!