За лаштунками: робота маркетингової агенції

Фото: Дмитро Мельникович
На фото: Яна Стефанишин
Цікаво, яким є звичайний день у маркетинговій агенції WOO Agency і який процес відбувається після укладання договору про співпрацю? За яскравою картинкою дружніх брейнштормів, креативних фотосесій та обговорень ідей за чашкою кави в стильному офісі — нелегка робота! Розглянемо класичний план дій на прикладі клієнта «Оптика Твого Міста», мережі салонів, що є представником світових брендів окулярів.


Крок І:
стратегія і тактика

Спершу команда вивчає специфіку роботи клієнта, ринок і конкурентів, визначає сильні сторони бізнесу замовника. Після чіткого аналізу стартує розробка контент-плану, за яким рекомендовано працювати, для соціальних мереж: Facebook та Instagram. Контент-план — професійний «розклад» публікацій, у якому, відповідно до обраної стратегії просування, розписано, як часто і який саме контент буде публікуватися від імені компанії. Для кожної соцмережі створюють унікальний план, таким чином Facebook доповнює Instagram і навпаки.

Фото: Яна Стефанишин
На фото: Елеонора Джичка
Крок ІІ: зустрічають за «картинкою»

Продукцію, яку пропонує «Оптика Твого Міста», дієво висвітлювати у вигляді flat-lay (фото предметів, розкладених на плоскій поверхні і сфотографованих зверху) і фото моделей у трендових оправах. Для історій в Instagram можна використати короткі тематичні відеоролики та прямі ефіри з лікарями, які працюють у магазині: щотижневі інформативні ефіри, у яких спеціаліст розповідає про проблеми із зором і методи лікування. Прямі трансляції — дієва реклама і «живий» спосіб комунікації з потенційними клієнтами, адже створюється відчуття ознайомленості з місцем і працівниками.

Візуал-менеджер також створює унікальне й індивідуальне візуальне оформлення. Щодо «Оптика Твого Міста», бездоганно підійшли кольори бренду, з допомогою яких можна інформувати про акції чи новинки. На сторінці в Instagram за допомогою графічних редакторів одне зображення ділиться на два, щоб кожне існувало окремо, але в той же час поєднувалось у цілісну картинку: це створює гармонійний вигляд сторінки для користувача, що заходить уперше, адже людина не відкриває кожне фото окремо, а оцінює загальний вигляд сторінки. Контент — це «обличчя», тому візуальне наповнення повинно бути якісним і привабливим.
Фото: Яна Стефанишин
На фото: Маргарита Павлусь

Крок ІІІ: реалізація ідей

Щоб отримати можливість «розрізати» фото чи вести сторінку в одному стилі, потрібна професійна фотозйомка. Саме тому команда продумує тематику зйомки, обирає локацію, фотографа, моделей та окуляри для реклами. Перша спільна fashion-фотосесія з «Оптика Твого Міста» тривалістю 5,5 годин тішить результатом, за який команда отримала десятки компліментів. Важливо, щоб тематика зйомки була «на часі», тому додаткова зйомка була дитячою, у зв'язку із запуском акції для дітей. Унікальний візуальний контент створюють для того, щоб використовувати фотографії, а не стокові зображення, адже користувачі хочуть бачити реальний продукт, який можна придбати, а не лише красиву картинку.
Фото: Дмитро Мельникович
На фото: Наталія Галій
Крок IV: налагодження внутрішніх механізмів

Створивши бізнес-сторінку або отримавши доступ, команда перевіряє правильність і чіткість викладеної інформації, коригує й додає необхідну інформацію. На сторінку «Оптика Твого Міста» було додано адресу ще одного магазину й коротку історію сторінки. Якщо в клієнта є сайт, на нього встановлюють піксель — фрагмент Facebook-коду для сайту, який дозволяє вимірювати результативність, оптимізувати рекламу і створювати аудиторії для рекламних кампаній. Піксель дозволяє «збирати» всіх відвідувачів сайту за останні 7, 30 чи 180 днів, тому цих людей «наздоганяє» реклама через Facebook.
Крок V: робота на результат

Реклама — це те, без чого якісного контенту, над яким працювали не одну годину, ніхто не побачить, а також не дізнається про представлений товар чи послуги. Лише 2-6% підписників сторінки бачать контент без реклами. Краще надати перевагу якісній рекламі, ніж кількості публікацій у соціальних мережах. Для реклами теж є чіткий план, під який виділяється бюджет і створюється декілька аудиторій. Після аналізу й корекції аудиторій, коли вони максимально оптимізовані, а ціна за результат — низька, відбувається запуск. При створенні аудиторій враховують вік, стать, мову і вподобання, а також особливість реклами і те, кому вона буде найцікавішою: чи це розпродаж, чи прямий ефір, чи дитяча діагностика, — усе таргетується відповідно до людей, яким це потрібно.
Перша співпраця із маркетинговою агенцією WOO Agency відбулася кілька років тому, коли реклама й просування в соцмережах лише набирали обертів. До того в «Оптика Твого Міста» була інтернет-сторінка, яка не давала користі. Коли я звернулася до WOO Agency, команда з радістю почала працювати з нашим проектом. До речі, «Оптика Твого Міста» була першою оптикою в нашому регіоні, у якої з'явилися сторінки в соцмережах Facebook та Instagram. WOO Agency вивчили наш бізнес і почали його просування в правильному напрямі: після співпраці з агенцією показники виросли вдвічі. Коли клієнт приходить і каже, що прочитав в Інтернеті, що в нас знижки, або бачив на нашій сторінці в соцмережах окуляри мрії, — це живе свідчення того, що WOO Agency робить все, щоб скерувати до нас клієнта, а вже на місці ми стараємося надати повну консультацію, щоб клієнт був задоволений. Чому WOO Agency? Бо вони найкращі!

Наталія ГЕЙКО,
власниця мережі салонів «Оптика Твого Міста»
Цікавить співпраця? Залиште заявку.
Давайте почнемо співпрацю!
Залиште заявку, заповнивши контактні дані, і ми обговоримо Ваш проект.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності
Сподобалась стаття? Розкажіть друзям!